| کد خبر: 147533 |

◄ ثبت اولین نمایشگاه هوایی بخش‌خصوصی ایران در تقویم بین‌المللی

مدیر اجرائی نخستین ‌نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی «ایروپرشیا»، تاکید کرد: با وجود موفقیت این نمایشگاه اعتقاد داریم به تمامی آن‌چه مدنظر برگزارکنندگان بود دست پیدا نکردیم.

تین نیوز

مدیر اجرائی نخستین ‌نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی «ایروپرشیا»، از دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه سخن گفت و تاکید کرد: با وجود موفقیت این نمایشگاه اعتقاد داریم به تمامی آن‌چه مدنظر برگزارکنندگان بود دست پیدا نکردیم.

کاپیتان رستمی در تشریح دلیل عدم تحقق کامل اهداف نمایشگاه، مهم‌ترین مسئله را  محدودیت زمان برای دعوت از بزرگان صنعت هوایی از سراسر جهان دانست و گفت: ریجستر کردن زمان و تقویم‌دار شدن نمایشگاه صنعت هوایی در حوزه بین‌المللی، یکی دیگر از دلایلی بود که باعث شد برخی اهداف نمایشگاه صددرصد محقق نشود.

مدیر اجرایی نمایشگاه صنعت هوایی، در ادامه افزود: برگزاری گسترده نمایشگاه صنعت هوایی در سراسر جهان یکی دیگر از مباحثی است که بر تعداد شرکت‌‌کنندگان در این نمایشگاه تاثیر گذاشته و ما را در رسیدن به اهداف با مشکل همراه کرد.

برنامه‌ریزی‌های قبلی برخی شرکت‌های خارجی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگر باعث شد تا تعداد شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه به اندازه مطلوب نباشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، گنجاندن نمایشگاه صنعت هوایی در تقویم نمایشگاه بین‌المللی را اتفاق  بسیار بزرگی دانست و گفت: از این پس صنعت هواپیمایی کشور بدون مشکل این حق را دارد تا در تاریخی همانند این روزها، اقدام به برگزاری نمایشگاه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.