| کد خبر: 147330 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خواستار شد

◄ معرفی توانمندی‌های صنعت هوایی ایران در عرصه بین‌المللی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باید توانمندی‌های صنعت هوانوردی به بیرون مرزها رفته و نقش بازیگری ایران در منطقه و بین‌الملل افزایش یابد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باید توانمندی‌های صنعت هوانوردی به بیرون مرزها رفته و نقش بازیگری ایران در منطقه و بین‌الملل افزایش یابد.

به گزارش تین‌نیوز، رحمت‌الله مه‌آبادی برگزاری نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت هوانوردی ایران  و نمایشگاه‌هایی از این دست را یکی از بسترهای توسعه صنعت هوانوردی دانست و عنوان کرد: در حوزه صنعت هوانوردی توانمندی های بسیاری در کشور وجود دارد و باید برای ورود علم و فناوری و ارائه توانمندی‌های خود در خارج از مرزها گام برداریم.

وی ادامه داد: نباید توانمندی‌های صنعت هوانوردی ایران فقط به کشور محدود شود به همین جهت باید گام‌های بزرگی برای تقویت بازیگری ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌الملل صورت بگیرد.

مه آبادی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توانمندی‌های بسیاری برای عرضه در صنعت بین‌المللی در حوزه هوانوردی دارد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل هوایی  فرصت مناسبی برای شناساندن این توانمندی‌هاست که خوشبختانه بخش خصوصی بسیار خوب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه این شرکت خدمات بسیار پیچیده‌ای در صنعت فرودگاهی ارائه می دهد، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از خدمات این شرکت پشت صحنه است و شاید عموم مردم از پیچیدگی‌های کلمه‌ای مانند «ایمنی» در صنعت هوانوردی آشنا نباشند و ندانند پشت این کلمات باید چه تعداد نیروی آموزش دیده، تجهیزات فرودگاهی و هوانوردی، هزینه و ... وجود داشته باشد تا شاهد ایمنی در صنعت هوانوردی باشیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.