| کد خبر: 146222 |

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان عنوان کرد؛

◄ «ایروپرشیا» فرصت مذاکره مستقیم ایرلاین‌ها با شرکای خارجی

بخش خصوصی، شرکت‌های درآمد-هزینه‌ای هستند که باهدف توسعه ناوگان پیش می‌روند و در این میان مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف وجود دارد که معمولاً نمایشگاه‌ها به دلیل حضور شرکت‌های هم‌صنف می‌تواند در رفع آن، تأثیرگذار باشد

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان در رابطه با حضور بخش خصوصی در نمایشگاه ایروپرشیا عنوان کرد: همه شرکت‌ها به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مستقل عمل می‌کنند ولی در بسیاری از موارد همکاری و روابط نزدیک موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد به همین جهت حضور در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند راه را به این مهم تسهیل کند.

خلبان اصغر عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در رابطه با اهداف حضور شرکت هواپیمایی تابان در نمایشگاه هوایی ایروپرشیا، عنوان کرد: شرکت هواپیمایی تابان با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت هوانوردی کشور، مسیرهای مختلفی در داخل کشور برای خدمت‌رسانی به شهروندان راه‌اندازی کرده و همواره برای ارتقاء خدمات به جهت پاسخگویی هرچه بهتر به انتظارات مردم گام برداشته است؛ به اعتقاد بنده همه این تلاش‌ها می‌تواند در نمایشگاه‌ها به منصه ظهور برسد و از نزدیک با بسیاری از مسئولان و مردم ارتباط بگیریم.

وی در ادامه افزود: حضور شرکت هواپیمایی تابان در کنار بسیاری از شرکت‌های  دیگر ایرانی و خارجی قطعاً فرصت مذاکره مستقیم و ایجاد روابط کاری بیشتر را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل تابان در ادامه  خاطرنشان کرد: همه شرکت‌ها به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مستقل عمل می‌کنند ولی در بسیاری از موارد همکاری و روابط نزدیک موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه نمایشگاه‌ها فضای مناسبی را برای تقویت روابط و همکاری با سایر شرکت‌ها فراهم می‌کند، بیان کرد: در تمام دنیا برگزاری نمایشگاه هوایی جزو رویدادهای اصلی به‌ویژه برای صنعت حمل‌ونقل هوایی به شمار می‌رود که بهترین نمونه‌های آن را در فرانسه، دبی، روسیه و ... مشاهده می‌کنید، ایران هم به‌عنوان یکی از کشورهای مؤثر در خاورمیانه و با توجه به زمینه‌های رشد و توسعه که از دولت قبل آغاز شد و نتیجه آن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با سازنده‌های هواپیما بود، حتماً می‌بایست ازاین‌دست نمایشگاه‌ها را با قدرت بیشتری برگزارکند در همین راستا امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی‌های بهتر از مشارکت بیشتر شرکت‌های خارجی بهره ببریم .

وی در خصوص جایگاه بخش خصوصی در این نمایشگاه‌ها، گفت: بخش خصوصی، شرکت‌های درآمد-هزینه‌ای هستند که باهدف توسعه ناوگان پیش می‌روند و در این میان مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف وجود دارد که معمولاً نمایشگاه‌ها به دلیل حضور شرکت‌های هم‌صنف می‌تواند در رفع آن، تأثیرگذار باشد علاوه بر آن راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران تسهیل شده است و شاید بتوان با جذب سرمایه‌گذاران راه توسعه را هموار کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی تابان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «پیش‌بینی شما از میزان استقبال متخصصان و علاقه‌مندان از غرفه‌ها به چه میزان است؟» عنوان کرد: صنعت حمل‌ونقل هوایی همواره از جذابیت‌های فراوانی برخوردار بوده است؛ به همین جهت متخصصان فنی- عملیاتی و حتی علاقه‌مندانی که در جستجوی اطلاعاتی در خصوص رشته‌ها و فعالیت‌های مختلفی که در این حوزه انجام می‌شود هستند در این نوع نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند .

عبدالله پور افزود: ما همواره سعی کرده‌ایم با حضور نمایندگان واحدهای مختلف اعم از خلبانان، مهمانداران، مهندسین فنی، دیسپچرها و ... پاسخگوی بازدیدکنندگان محترم باشیم.

نمایشگاه بین المللی صنعت  هواپیمایی غیر نظامی «ایروپرشیا» از 24 تا 26 شهریورماه در حوزه صنایع هواپیمایی و تعمیر و نگهداری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.