| کد خبر: 145293 |

تهران میزبان اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی

ده ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه های مختلف خطوط هوایی،حمل و نقل هوایی،هوانوردی،تکنولوژی هواپیما،خطوط هوایی، مدیریت ترافیک هوایی، تجهیزات زمینی و دیگرصنایع و حوزه های مرتبط از 24تا26شهریور ماه با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی وتجهیزات فرودگاهی(AERO PERSIA 2017)؛ نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

تین نیوز

ده ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه های مختلف خطوط هوایی،حمل و نقل هوایی،هوانوردی،تکنولوژی هواپیما،خطوط هوایی، مدیریت ترافیک هوایی، تجهیزات زمینی و دیگرصنایع و حوزه های مرتبط از 24تا26شهریور ماه با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی وتجهیزات فرودگاهی(AERO PERSIA 2017)؛ نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که با اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌الملی(UFI) برگزار می شود، شرکت های مختلف هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن حمل و نقل هوایی، سازمان هوا و فضا، شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها و شرکت های دانش بنیان؛جدیدترین تولیدات و نوآوری های خود را به نمایش می گذارند.

در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان کشورهای آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، اسپانیا،یونان، ایتالیاو برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور برایکسب جایگاه مناسب تر در حمل و نقل هوایی منطقه با همکاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های مسکن و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان هواپیمایی کشوری،انجمن های هوانوردی، شرکت تخصصی فرودگاه ها وناوبری هوایی، شرکت های هواپیمایی و دانشگاه ها و مراکز فعال در این صنعت برگزار می شود.

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهیبا هدف ایجادزمینه تعامل سازنده بینشرکتهایمعتبربینالمللی با دانشگاه ها و شرکتهای فعال این حوزه برای بهره مندی از توانایی ها و تجربیات بزرگان این صنعتبرگزار می شود تا گام مثبت و مؤثری برای رونق سهم بازارهای داخلی و خارجی، به روزرسانی و توسعه صنعت هوایی کشور، بررسی موانع و کاستی های موجود و همچنین تحقق اهداف افق ۱۴۰۴ برداشته شود.

اعاده جایگاه قبل از تحریم و دستیابی به جایگاه اول در حمل و نقل هوائی منطقه،استفاده از موقعیت جغرافیائی کشور برای افزایش ترانزیت مسافر و بار،گسترش همکاریهای منطقه ای و بین المللی،ارتقاء سطح ایمنی هوانوردی،توسعه توانمندی ناوگان حمل و نقل مسافر و بار، کمک به نوسازی و بهینه سازی هواپیماها و شرکتهای هوایی کشور، کمک به ایجاد و راه اندازی مؤسسه های آموزش هوانوردی، کمک به تأسیس شرکتهای جدید هواپیمایی و شرکتهای مشاوره ای هوانوردی و خرید وفروش و اجاره هواپیما، گسترش حمل و نقل بار و مسافر هوایی داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب برای خصوصیسازی و توسعه رقابت پذیری و جذب سرمایه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری چند همایش وکارگاه علمی و تخصصی، رونمائی از برخی محصولات و تولیدات شرکت های دانش بینان و برنامه ریزی برای بازدید هیئت های مختلف داخلی و خارجی از نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی است.

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی از 24 تا 26 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.