| کد خبر: 141720 |

◄ تکمیل سبد نمایشگاه های هوایی کشور با ایروپرشیا

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل‌هوایی و فرودگاهی «ایروپرشیا» از حضور شرکت‌های مطرح صنعت حمل‌ونقل هوایی داخلی و خارجی در اولین دوره از این نمایشگاه خبر داد.

تین نیوز

شهرام رستمی در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل ونقل هوایی «ایروپرشیا»، عنوان کرد: اولین دوره از این نمایشگاه،  از 24 تا 26 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگا ه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رستمی در گفت وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط مستقیم مصرف کنندگان داخلی با تولیدکنندگان شرکت های مطرح داخلی و خارجی است.

رستمی با افزودن این مطلب که به دلیل همکاری و پشتیبانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، ابراز داشت: شرکت های دانش بنیان با شرکت در این نمایشگاه می توانند ارتباط مستقیمی با مصرف کنندگان حمل ونقل هوایی داشته باشند.

مدیراجرایی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل هوایی و فرودگاهی «ایروپرشیا» با بیان اینکه حدودا از 6 هزار شرکت خارجی (اروپایی، آسیایی و آمریکایی) برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده ایم، خاطرنشان کرد: برخی از این شرکت ها به دلیل حضور در دو نمایشگاه هوایی که اخیر در روسیه و یک کشور اروپایی برگزار شد، اعلام کردند که امسال نمی توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و برای حضور در نمایشگاه سال آینده ابراز تمایل کردند.

رستمی در ادامه مطلب فوق افزود: قرار است نمایشگاه بین المللی حمل و نقل هوایی «ایروپرشیا» از این پس به صورت سالانه برگزار شود.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه ارتباط مستقیم مصرف کنندگان داخلی با شرکت های بزرگ صنعت حمل ونقل هوایی در جهان است.

مدیر اجرایی نمایشگاه «ایروپرشیا» در پاسخ به این سوال که وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه هوایی تهران و کیش که برگزار می شود چیست؟ اظهار داشت: عمدتا نمایشگاهی مانند کیش بیشتر روی نمایش هوایی تمرکز دارد اما نمایشگاهی که ما درصدد برگزاری آن هستیم بیشتر روی عرضه به روزترین تجهیزات صنعت هوانوردی است و در همین راستا سعی داریم که از صاحبان آخرین فناوری هایی که توسط شرکت های بزرگ دنیا ساخته شده است برای عرضه محصولات خود در این نمایشگاه دعوت کنیم.

رستمی افزود: حضور شرکت های بزرگ دنیا و ارائه به روزترین فناوری ها در این نمایشگاه ما را در پیشبرد صنعت هوانوردی در دانشگاه، بدنه صنعت، شرکت های دانش بنیان و خصوصی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت صد درصد خصوصی برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اولین تجربه ما در برگزاری نمایشگاه حمل ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی در تهران است انتظار داریم متخصصان این صنعت در این دوره از نمایشگاه حضور داشته باشند تا بتوانند با شرکت های بزرگ جهان ارتباط مستقیم برقرار کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.