| کد خبر: 136139 |

◄ برگزاری همایش بین‌المللى حمل‌ونقل و لجستیک ایران

همایش بین‌المللى حمل‌ونقل و لجستیک ایران ۲۵ - ۲۴ تیرماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با محوریت نقش و اهمیت جایگاه حمل‌ونقل و لجستیک ایران برگزار می‌شود.

تین نیوز

همایش بین‌المللى حمل‌ونقل و لجستیک ایران ۲۵ - ۲۴ تیرماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با محوریت نقش و اهمیت جایگاه حمل‌ونقل و لجستیک ایران برگزار می‌شود. 

آگهی لجستیک

دبیرخانه همایش اعلام کرده است با توجه به شرایط و ویژگى‌هاى ایران پس از توافق هسته‌اى و دوره پسابرجام و موقعیت جغرافیایى ایران در حوزه حمل کالا و جریان بازرگانى که موجب تلاقى فرهنگ‌ها و تمدن‌هاى بسیارى شده، این همایش توسط فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران و شرکت همایش‌سازان امروز با حمایت وزارت راه و شهرسازى واتاق بازرگانى صنایع و معادن وکشاورزى ایران برگزار می‌شود.

محورهاى همایش بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک ایران کاربرد حمل‌ونقل و تجربیات لجستیکى، لجستیک تجارى وترانزیت، لجستیک و صنایع مختلف، اقتصاد حمل‌ونقل و توانمندسازى لجستیک و حمل‌ونقل هستند.

همزمان با برگزارى این همایش، نمایشگاهى باحضور سازمان‌ها و شرکت‌هاى فعال در حوزه‌هاى حمل‌و‌نقل و لجستیک و خدمات وابسته، به منظور ارائه آخرین دستاوردها در زمینه حمل‌ونقل و خدمات وابسته در این حوزه‌ها برگزارخواهد شد.

عباس احمد آخوندى، محمد سعیدنژاد، مهدى کرباسیان، سعید محمدزاده، داوود کشاورزیان و مسعود پل مه از سخنرانان این همایش هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.