| کد خبر: 130657 |

◄ همایشی برای کاهش سرعت

تین نیوز

مراسم ایمنی حمل‌ونقل با موضوع چالش‌های کاهش سرعت در رانندگی ایرانی‌ها از صبح امروز در محل دانشکده بهداشت دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ این سمینار که از ساعت 10 صبح آغاز شد، میزبان مسئولان، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان به موضع ایمنی حمل‌ونقل بود.

 

در این مراسم چهره‌های شخصی از جمله محمد بخارایی رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، سرهنگ شهریار بهزاد بصیرت، رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا؛ جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهدی شفیعیان عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی زائرزاده معاون مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی؛ پیمان سلامتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع آموزشی رعد و حمید سوری رئیس مرکز تحقیقات ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت‌ها حضور داشتند.

 

محمد بخارایی رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها اظهار داشت: در روز ایمنی حمل‌ونقل نشست خبری و همایش‌های متعددی با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دستگاه‌های محلی برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: اگرچه روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در تهران کم‌فروغ بود اما در استان‌ها موردتوجه قرار گرفت. همچنین تلاش کردیم  برای هفته ایمنی در روز ۲۰ اردیبهشت اعلان‌های مخصوصی از طریق کمپین‌های محلی در خیابان‌ها توزیع شود. به‌علاوه امروز هم که این سمینار را در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کردیم و قرار است دفاتر جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان‌ها نیز با همکاری دستگاه‌های استانی نسبت به مسئله ایمنی حساسیت ایجاد کنند.

 

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با اشاره به شعار امسال «دهه ایمنی مبنی بر کاهش سرعت، حفظ جان انسان‌ها» گفت: تدبیر رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای کاهش سرعت در این هفته از علت اصلی بروز حوادث رانندگی جلوگیری می‌کند.

 

بخارایی بیان داشت: در خصوص کاهش سرعت می‌توان از دستگاه‌های اجرایی و مدیران شروع کرد، زیرا برخی مدیران بر مبنای این باور غلط که صاحب‌اختیار جاده‌ها و راه‌های کشور‌ هستند با سرعت غیرمجاز در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند و دست‌آخر وقتی با فرمان پلیس روبه‌رو می‌شوند ادعای همکار بودن می‌کنند. ازاین‌رو تمرکز بر این بخش می‌تواند شروع خوبی باشد تا در بین مردم نیز تسری یابد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.