| کد خبر: 130582 |

گفت‌وگوی مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی با تین نیوز

◄ تخفیف ویژه به شرکت‌های ریلی‌ که در نمایشگاه قرارداد منعقد می‌کنند

تین نیوز

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی در شرایطی برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت و نقش این صنعت به لحاظ مصرف کم انرژی، تأثیر مثبت در محیط زیست و تأمین ایمنی بیشتر در جامعه و تأثیر آن در اقتصاد کلان کشور این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت های ریلی با شناخت نیازها و مسائل مشترک در جهت تبادل نظر و تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه اقدام کنند. 

 

در این نمایشگاه تعاملات گسترده‌ای بین دست اندرکاران این صنعت با یکدیگر و تقویت زیربناها ریلی کشور شکل می گیرد. در همین خصوص خبرنگار تین نیوز گفت‌وگویی با علی محتشم امیری، مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

 

به عنوان سؤال نخست از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه بگوئید؟

بزرگ‌ترین کارخانه‌ها و کمپانی‌های تولیدکننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل‌ونقل ریلی و همچنین شرکت‌های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 25 تا 28 اردیبهشت ماه در تهران گردهم می‌آیند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های روز این صنعت قرار خواهند گرفت. تاکنون بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.

 

این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

 چه تجهیزات و بخش‌هایی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد؟

در این نمایشگاه صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون‌شهری، برون‌شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرو محرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای، ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

با توجه به بین‌المللی بودن این نمایشگاه کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه شامل چه کشورهایی می‌شود؟

آلمان، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوئیس، چک، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا و جمهوری لیتوانی و جمهوری چک کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت‌های داخلی نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل‌ونقل ریلی را ارائه می‌کنند.

 

چه بخش‌های جانبی‌ در نمایشگاه تدارک دیده شده است؟

هم زمان با این نمایشگاه، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن برگزار می‌شود. حضور و بازدید چند هیئت تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری چندین کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

در نمایشگاه امسال برای اولین بار بخش بازرگانی راه‌آهن به صورت ویژه و با حضور شرکت‌های حمل‌ونقل ترکیبی حضور خواهد داشت. در صدد هستیم در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی هر روز شاهد یک رویداد جدید همچون حضور پیشکسوتان ریلی و برگزاری چند همایش علمی باشیم.

 

تازه‌ترین خبرها در خصوص پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی شامل چه مواردی می‌شود؟

اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری صنعت حمل‌ونقل ریلی، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع ریلی ایران است.

از دیگر خبرهای تازه می‌توان به رونمائی برنامه‌های جدید حوزه بازرگانی در نمایشگاه امسال اشاره کرد. ایجاد فضای ویژه و خاص برای حوزه بازرگانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی منجر به انعقاد قراردادهای ریلی و توافق میان شرکت‌ها خواهد شد. خبر دیگر نیز مربوط به ارائه تخفیف ویژه به شرکت‌هایی که در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی قراردادهایی را منعقد کنند است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.