| کد خبر: 144938 |

◄ حواشی حمل‌ونقل در شبکه‌های اجتماعی

شنیده ها از شبکه های اجتماعی حمل و نقلی حاکی از آن است که عصر روز گذشته مرد جوانی با استفاده از سلاح سرد (چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و سه مرد را مجروح کرد.

تین نیوز

شنیده ها از شبکه های اجتماعی حمل و نقلی حاکی از آن است که عصر روز گذشته مرد جوانی با استفاده از سلاح سرد (چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و سه مرد را مجروح کرد. بر اساس آن چه در شبکه های مجازی منتشر شده رئیس پلیس تهران تروریستی بودن این حادثه را رد  و اعلام کرده که این حادثه نزاع بین چند نفر بوده و متهم حادثه نیز دستگیرشده است. بر اساس خبرهایی که تا کنون در شبکه های مجازی منتشر شده فرد ضارب برای تهیه بلیت اتوبوس به تعاونی ۱۳ ترمینال جنوب تهران مراجعه کرده بود که با کارمندان درگیر شده و با چاقو به آنان حمله ور می شود که در این درگیری مرد مسافر سه نفر را مصدوم کرده است. یکی از مجروحان که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحت های وارده به بیمارستان بهارلو منتقل شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد.

 خبر دیگری که توجه کاربران شبکه های مجازی حمل ونقلی را به خود جلب کرده و بازتاب مثبت و منفی در بین کاربران بخش های مختلف داشته، اظهارات غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی است که گفته: شرکت های ایرانی توانایی اداره و توسعه بندر بزرگی مانند شهید رجایی را ندارند.

غلامرضا سلامی با اشاره به تنگاه های مالی و اعتباری به دلیل کمبود منابع دولتی در مسیر اجرای پروژه های زیرساختی اظهار کرده است: برای رفع این چالش ها و برای پیشبرد طرح های زیر ساختی در وزارت راه و شهرسازی مهم ترین برنامه جذب سرمایه گذاری داخلی، خارجی و مشترک به روش های PPP و BOT است.

وی با بیان این که متاسفانه شرکت های ایرانی به دلیل فراهم نبودن زمینه رشد طی سال های اخیر، آن قدر توانمند نیستند که به تنهایی بتوانند بندر بزرگی مانند شهید رجایی را ضمن اداره، توسعه دهند؛ تصریح کرده است: طرف خارجی برای جذب بازار بین المللی و در کمک به بنادر ایران برای رقابت با رقبای منطقه ای در این بنادر سرمایه گذاری می کنند.

در شبکه های اجتماعی همچنین خبر دیگری در چند روز اخیر مورد توجه قرار گرفته که در آن عنوان شده است شهردار تهران معاونت حمل ونقل شهرداری را به محسن پور سیدآقایی مدیرعامل سابق راه آهن خواهد سپرد. این خبر با استقبال کارشناسان حوزه حمل ونقل مواجه شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.