| کد خبر: 166262 |

کنترل نوسانات ارزی

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر دولت برای ایجاد ثبات در بازار ماه مبارک رمضان، گفت: میزان صادرات در اردیبهشت سال‌جاری ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

تین نیوز

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر دولت برای ایجاد ثبات در بازار ماه مبارک رمضان، گفت: میزان صادرات در اردیبهشت سال‌جاری ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز، مسعود کرباسیان درباره حضورش در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون برای بررسی سوال نمایندگان مجلس صورت گرفت و این حق قانونی نمایندگان است تا از وزرا سوالات خود را مطرح کنند. وزیر اقتصاد ادامه داد: در این نشست که بیشتر جنبه تبیینی داشت از سوی بنده و معاونان وزارت اقتصاد گزارش‌هایی به نمایندگان سوال‌کننده ارائه شد.

وی درخصوص خروج آمریکا از برجام و تاثیرات بر اقتصاد کشور تصریح کرد: دولت تدابیر لازم را از قبل اتخاذ کرده بود و با توجه به تصمیم دولت و همکاری مجلس روند واردات و صادرات منطقی شده و آمار واردات و صادرات روی سایت گمرک قرار گرفته به نحوی که از ابتدا تا ۲۱اردیبهشت‌ماه میزان واردات ۵ درصد رشد داشته و صادرات نیز با رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه‌رو شده است.

به گزارش ایبِنا، این عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: در آستانه ماه رمضان دولت تدابیری را اتخاذ کرده تا ثبات در بازار ایجاد شود و با توجه به اینکه کالاهای وارداتی با ارز مصوب وارد کشور می‌شود باید تاثیرات واردات به نرخ ارز مصوب در بازار مشخص شود. وزیر اقتصاد و امور دارایی یادآور شد: دولت عزم جدی دارد تا در بازارها ثبات ایجاد شود و در این راستا بازار رصد خواهد شد؛ نکته دیگر اینکه به موضوع کنترل نوسانات ارزی رسیدگی می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.