| کد خبر: 121712 |

◄تکذیبه کیش‌ایر در خصوص خبر باطل شدن پرواز بندرعباس - مشهد

تین‌نیوز| روز گذشته خبرگزاری ایسنا خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه، پرواز شرکت هواپیمایی کیش‌ایر که قرار بود ساعت 11 صبح از فرودگاه بندرعباس به مشهد پرواز کند پس از هفت ساعت باطل شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در ادامه این گزارش یکی از مسافران عنوان کرد: پس از چند ساعت که مسافران خواستار پیگیری موضوع تأخیر شدند با بی اعتنایی مسئولین شرکت کیش‌ایر مواجه شدند و مسئولین فرودگاه بندرعباس این مشکل را به شرکت مذکور مرتبط می‌دانستند و مدیرعامل شرکت کیش‌ایر در فرودگاه بندرعباس هم جوابگو نبود. (میتوانید متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

پس از انتشار این خبر در تین‌نیوز به نقل از ایسنا، شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در تکذبیه‌ای اعلام کرد: پرواز مسیر بندرعباس به مشهد مورخ 30/11/95 بر اساس خبر درج شده می‌بایست ساعت 11 انجام می‌پذیرفت لذا حضور مسافر در ساعت 8 صبح در فرودگاه بندر عباس جای سوال دارد. در صورتی که بر اساس شرایط قید شده در بلیت مسافران پرواز حضور مسافران در پروازهای داخلی 2 ساعت قبل از انجام پرواز بوده و کانترهای پذیرش نیز نیم ساعت قبل از پرواز بسته خواهند شد.

در ادامه آمده است؛ پروازهای فرودگاه مشهد در مورخ مذکور به لحاظ شرایط جوی و بسته بودن باند فرودگاهی محلی با تاخیرا 7 ساعت به بالا انجام شد و  این شرایط قابل پیش‌بینی جهت تعیین پروازهای بعدی نبود، لذا پس از دو ساعت و نیم در ساعت 13:30 دقیقه به بعد از قطعی شدن بسته بودن باند فرودگاه مشهد مقدس، مراتب ابطال پرواز بندرعباس-مشهد از طریق اطلاعات پرواز فرودگاه بندرعباس به کلیه مسافران اطلاع‌رسانی شد.

در تکذیبه شرکت هواپیمایی کیش‌ایر آورده شده است، از 95 مسافر این پرواز 16 نفر از مسافران به صورت گروهی بودند و تنها این 16 نفر حاضر به ابطال بلیت خود نشدند و 79 مسافر نسبت به مراجعه به کانتر کیش‌ایر و ابطال شدن بلیت خود اقدام کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.