| کد خبر: 160785 |

◄ فرودگاه بین‌المللی چابهار در انتظار سرمایه‌گذار

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به نگاه خاص وزارت راه و شهرسازی به ساخت این فرودگاه کارهای جذب سرمایه‌گذار توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار  با بیان اینکه متولی ساخت فرودگاه‌ بین‌المللی چابهار  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است، عنوان کرد: با توجه به نگاه خاص وزارت راه و شهرسازی به ساخت این فرودگاه کارهای جذب سرمایه‌گذار توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام است.

عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، توضیح داد: سال گذشته یک موافقت اصولی برای احداث یک فرودگاه بین‌المللی در منطقه آزاد چابهار صادر شد، اما به دلیل اینکه یک فرودگاه نظامی در چابهار وجود دارد طبق قوانین باید فاصله قانونی (بین دو فرودگاه) در ساخت فرودگاه جدید نیز رعایت شود در همین راستا با توجه به مطالعات جانمایی اولیه که انجام شده بود این فرودگاه باز هم خارج از منطقه آزاد واقع شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: به دلیل اینکه جانمایی این فرودگاه خارج از محدوده منطقه آزاد چابهار است متولی ساخت و احداث آن به این ترتیب شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خواهد بود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در قدم اول برای بحث تملک زمین اقدام کرد.

کردی با بیان اینکه طبق آخرین اطلاعاتی که بنده دارم بحث تملک ساخت فرودگاه تمام شده است، عنوان کرد: با توجه به نگاه خاص وزارت راه و شهرسازی به ساخت این فرودگاه کارهای جذب سرمایه‌گذار توسط شرکت فرودگاه‌ها برای ساخت این فرودگاه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.