| کد خبر: 153225 |

◄ توسعه فرودگاه قشم با تکمیل پروژه شهر فرودگاهی

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری مناسبی در راستای افزایش مسافرت هوایی در جزیره کیش صورت گرفته است، عنوان کرد: با تکمیل پروژه شهر فرودگاهی سهم بالاتری از بازار فرودگاه‌های منطقه‌ای را به خود اختصاص خواهیم داد.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری مناسبی در راستای افزایش مسافرت هوایی در جزیره کیش صورت گرفته است، عنوان کرد: با تکمیل پروژه شهر فرودگاهی سهم بالاتری از بازار فرودگاه‌های منطقه‌ای را به خود اختصاص خواهیم داد.

مجتبی شمس نژاد در گفت‌وگو با تین‌نیوز از عضویت در سازمان جهانی فرودگاه‌ها خبر داد و افزود:  با پیوستن به این سازمان گام بلندی برای تبدیل فرودگاه قشم به فرودگاهی در سطح و اندازه‌های بین‌المللی برداشته‌شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک فرودگاه قشم با دیگر فرودگاه‌های منطقه‌ای وارد رقابت  شود و با تکمیل فازهای توسعه و پروژه شهر فرودگاهی بتواند سهم بالاتری از بازار فرودگاه‌های منطقه‌ای را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم با بیان اینکه در 7 ماهه نخست امسال یک هزار و 439 پرواز در فرودگاه بین‌المللی قشم انجام شد، خاطرنشان کرد: در همین مدت 264 هزار و 363 مسافر از طریق فرودگاه تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با توجه به تغییر هواپیماها از کم حج به هواپیماهای حجیم و جادار با رشد 14 درصدی روبرو شده است.

طبق گفته او، تردد مسافران به قشم از طریق پرواز در ماه‌های مرداد و شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد قابل‌توجهی کاهش داشت که این امر باید آسیب‌شناسی شود .

شمس نژاد از روند رشد مسافرت‌های هوایی در مهرماه ابراز خوشحالی کرد و افزود: هدف‌گذاری‌های خوبی در راستای افزایش مسافرت هوایی توسط منطقه آزاد صورت گرفته است لذا امیدواریم ضمن گسترش شبکه پروازی و افزایش تعداد پروازها در شش‌ماهه دوم با یک رشد حداقل ۲۰  درصدی در میزان پروازها  نسبت به مدت مشابه در سال روبه‌رو باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.