| کد خبر: 152187 |

معافیت تاکسی های منطقه آزاد اروند از پرداخت عوارض و مالیات

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:تاکسی هایی که در منطقه آزاد اروند فعالیت دارند از پرداخت عوارض و مالیات معاف شدند.

تین نیوز

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:تاکسی هایی که در منطقه آزاد اروند فعالیت دارند از پرداخت عوارض و مالیات معاف شدند.

به گزارش ایرنا، محمود ترک زاده افزود:با توجه به قوانین سازمان منطقه آزاد اروند هر خودروی دارای پلاک منطقه آزاد اروند برای عوارض و گرفتن مرخصی سالانه باید مبلغ بالایی پرداخت کند.

وی اظهار کرد: با توجه به حمایت این سازمان از سیستم حمل و نقل عمومی، تاکسی های منطقه آزادی از پرداخت این مالیات معاف شدند.

وی گفت: هر خودرو منطقه آزادی سالانه باید عوارض جداگانه ای پرداخت کند که تاکسی های پلاک منطقه آزاد اروند از پرداخت آن معاف شدند.

ترک زاده افزود: تاکسیرانان برای در اختیار گرفتن تاکسی منطقه آزاد، هزینه بالایی را متحمل شدند و معافیت مالیاتی به آنها کمک زیادی می کند.

وی افزود: بخشی از تاکسیداران برای گرفتن تسهیلات به سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شدند که این تسهیلات به آنها پرداخت شده و بخشی دیگر به سیستم بانکی معرفی شدند.

ترک زاده اظهار کرد: بخشی از چهره شهر به سیستم حمل و نقل عمومی بستگی دارد که این مورد باید در منطقه آزاد اروند به شکل مدرن تبدیل شود و سعی داریم تمامی امتیازات لازم به تاکسیداران در این زمینه اعطا شود.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در کل منطقه آزاد اروند 30 تاکسی منطقه آزاد وجود دارد و تعداد دیگری نیز در انبار گمرک خرمشهر هستند تا پس از مراحل قانونی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با واگذاری تاکسی های جدید تعداد تاکسی پلاک اروند در شهرستان های آبادان و خرمشهر به 100 دستگاه می رسد.

ترک زاده گفت: سیستم پرداخت کرایه باید ساماندهی شود زیرا یکی از ضعف های ما این سیستم است؛ همچنین دنبال این هستیم که راننده ها زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.