| کد خبر: 151513 |

تصویر ما از آینده چابهار تصویری پر از نیاز به نیروی انسانی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تصویر ما از آینده چابهار تصویری پر از نیاز به نیروی انسانی است و اعتقادداریم توسعه‌ای می‌تواند پایدار و ماندگار باشد که نقش و مشارکت جدی را برای جوامع محلی و هدفش که انسان است تعریف کرده باشد...

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تصویر ما از آینده چابهار تصویری پر از نیاز به نیروی انسانی است و اعتقادداریم توسعه‌ای می‌تواند پایدار و ماندگار باشد که نقش و مشارکت جدی را برای جوامع محلی و هدفش که انسان است تعریف کرده باشد...

به گزارش تین نیوز به نقل از فرینا، عبدالرحیم کردی در آئین گشایش "همایش طعم خوش ریاضی" که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران سازمان، اساتید دانشگاه و مدیران استانی و شهرستان چابهار برگزار شد، افزود: چابهار در مدار و مسیر توسعه قرارگرفته و آهنگ توسعه‌اش روزبه‌روز در حال تندترشان است و ما ملزم به آماده کردن نرم‌افزار، افزار و هدف و محوری به نام انسان برای این فرآیند توسعه هستیم.
وی اضافه کرد: اگر ما امروز بخواهیم در مسیر توسعه در صنعت، گردشگری و اراده خدمت در تجارت داشته باشیم و بخواهیم از نیروهای متخصص استفاده کنیم، باید برگردیم به‌روزهای دور، به کلاس‌های درس و به کیفیت آموزش فکر کنیم.
کردی اظهار داشت: دبیرستان دانشگاه توسط دانشگاه بین‌المللی راه‌اندازی شده و در سال جاری فقط در مقطع پیش‌دانشگاهی پذیرش داشتیم و در سال‌های آتی در تمامی مقاطع پذیرش خواهیم داشت و همچنین مجوز گشایش هنرستان فنی صادرشده و در حال برنامه‌ریزی برای تربیت نیروی موردنیاز است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه دانشگاه بین‌المللی یک بازنگری در رشته‌ها و نظام‌های خودش ایجاد کرده، بیان کرد: از سال آینده بر اساس مجوزهایی که از وزارت علوم اخذ خواهد شد رشته‌ها تغییرات جدی در عناوین پیدا خواهند کرد.
ایشان ادامه داد: ضرورت دارد با مجموعه‌های دانشگاهی متولیان امر آموزش خصوصاً آموزش‌وپرورش استان و شهرستان همراهی داشته باشیم که جای دارد تشکر و قدردانی نماییم از متولیان امر که با سازمان منطقه آزاد چابهار را همراهی می‌کنند.
کردی گفت: همه ما می‌دانیم استان سیستان و بلوچستان خصوصاً جنوب استان سرشار از استعدادها و توانایی‌های بی‌نظیری است اگر به فرزندان ما فرصت داده‌شده و زمینه‌ای را فراهم کردند این استعداد و توانایی را به رخ همه ایرانیان کشیدند.
وی بابیان اینکه برنامه‌ها و تفاهم‌هایی بین سازمان منطقه آزاد چابهار و معاونت آموزش‌وپرورش شهرستان چابهار در دستور کار است، افزود: بستر و زمینه خوبی برای این‌گونه برنامه‌ها و فرصت سازی‌ها در ایجاد انگیزه، علاقه، همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی برای کارهای بزرگ‌تر و اساسی‌تری که نقش ایجاد می‌کند، فراهم است.
ایشان خاطرنشان ساخت: ماهم به‌عنوان خدمتگزاران مردم و با اعتقاد به مشارکت جوامع در فرآیند توسعه هر آنچه را که زمینه و برنامه‌اش را داشته باشیم تلاش خواهیم کرد که در خدمت عزیزانمان باشیم از مقطع دبستان تا زمانی که وارد بازار کار خواهد شد.
وی افزود: این‌یک زنجیره و اتفاق بزرگ است و یک‌همت و تلاش همراهی همه‌جانبه را می‌خواهد ان‌شاءالله در کنار همدیگر زمینه آماده شدن و مهیا شدن برای حضور در توسعه این سرزمین کهن و پر از ثروت و تاریخ دارو پرافتخار باشد.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.