| کد خبر: 145742 |

برقراری 6 پرواز فوق العاده در مسیر تهران کیش

جانشین مدیر عامل کیش ایر از برقراری 6 پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مسیر تهران کیش ویژه عید غدیر خبر داد که با هدف و در راستای ممانعت از افزایش کاذب قیمت ها و رفاه حال شهروندان در روزهای 13 و 14 و 15 شهریور ماه دایر خواهد بود....

تین نیوز

جانشین مدیر عامل کیش ایر از برقراری 6 پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مسیر تهران کیش ویژه عید غدیر خبر داد که با هدف و در راستای ممانعت از افزایش کاذب قیمت ها و رفاه حال شهروندان در روزهای 13 و 14 و 15 شهریور ماه دایر خواهد بود

به گزارش ایرنا، محمود احسانی در باره افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران به کیش و بالعکس اظهار کرد : با توجه به افزایش قیمت بلیت در این مسیر پروازی توسط برخی چارتر کنندگان و ایجاد نارضایتی مسافران، جلسه اضطراری با حضور معاونان مالی اداری، بازرگانی، روابط عمومی تشکیل و هماهنگی های لازم نیز با بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد .

وی با بیان اینکه در این جلسه تخلف چارتر کنندگان بررسی و به آنها تذکرات لازم داده شد افزود : در این راستا و به منظور کنترل نرخ بلیت با متخلفان برخورد شده است.

احسانی با اعلام اینکه بیشتر چارتر کنندگان نرخ خود را کاهش داده اند از برقراری 6 پرواز فوق العاده در مسیر تهران به جزیره کیش و کیش به تهران در روزهای 13 ،14 و 15 شهریور ماه ویژه عید غدیر خبر داد و افزود : این اقدام در راستای اصل مشتری مداری، رفاه حال مسافران و کیشوندان و همچنین تعدیل نرخ بلیت در بازار رقابتی انجام گرفته است.

وی گفت: تلاش شده قیمت بلیت ها با نرخ مصوب و در قالب بسته بلیت ارزان به مسافران عرضه شود.

جانشین مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر با اعلام اینکه این شرکت آماده دریافت شکایات و گزارش های مسافران است از شهروندان خواست تا شکایات مربوط به تاخیر ها، ابطال پرواز و دیگر موارد پروازی را از طریق شماره تماس 02148681407و سامانه پیامکی 3000123085 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.