| کد خبر: 145440 |

دولت در ارائه نقشه مناطق آزاد جدید تعلل نکرده است

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در موضوع تشکیل مناطق آزاد جدید هیچ تعللی متوجه دولت نیست.

تین نیوز

معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در موضوع تشکیل مناطق آزاد جدید هیچ تعللی متوجه دولت نیست.

به گزارش فرینا، محمدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعلل دولت در ارائه نقشه مناطق آزاد جدید به مجلس توضیح داد: بر اساس مصوبه ۴۳۶۵۷/۵۳۶۴۳ مورخ 17 تیرماه 1396 هیئت وزیران که به امضای معاون اول رییس جمهور رسیده است، نقشه های محدوده مناطق آزاد تجاری صنعتی جدید نیز پس از انجام بررسی های لازم به تصویب نهایی هیئت وزیران رسیده است.
معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: در ادامه این مصوبه نامه ای به شماره 45505 مورخ 20 تیرماه 1396 از سوی «حسینعلی امیری» معاون امور مجلس رییس جمهور به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی منضم به تصویب نامه هیئت وزیران به همراه نقشه های مهر شده مربوطه ارسال شده است.
توسلی ادامه داد: نقشه های محدوده مناطق آزاد تجاری صنعتی جدید از زمان مطرح شدن این مناطق، چندین بار میان مجلس و دولت به منظور بررسی های کارشناسی رد و بدل شده که سخنان نماینده محترم مردم اردبیل در این خصوص متوجه تعلل دولت در ارائه این نقشه ها نیست.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.