| کد خبر: 142405 |

با حضور اکبر ترکان برگزار می شود:

گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی در تهران

اولین گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 96 امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار می شود.

تین نیوز

اولین گردهمایی مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 96 امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار می شود.

 این گردهمایی امروز با حضور اکبر ترکان، مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی، محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و کمال سید علی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات برگزار می شود.
بررسی عملکرد مناطق ویژه اقتصادی در سال 95 و سه ماهه اول سال 96 ، بررسی گزارش وضعیت طرح های جامع مناطق ویژه اقتصادی و بررسی روند تهیه سامانه جامع اطلاع رسانی در مناطق ویژه اقتصادی از جمله مواردی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.
هم چنین نحوه استفاده مناطق ویژه اقتصادی و سرمایه گذاران این مناطق از تسهیلات صندوق ضمانت صادرات ایران با حضور مدیرعامل و مدیران این صندوق تشریح خواهد شد.
لازم به ذکر است دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صندوق ضمانت صادرات ایران تفاهم نامه همکاری با هم امضاء کرده اند.
این تفاهم نامه در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور و به منظور توسعه صادرات غیرنفتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دی ماه 1393 منعقد شد.
ایجاد زمینه های کاری فی مابین صندوق ضمانت صادرات به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای اطلاع رسانی خدمات صندوق، حمایت، توانمندسازی، آموزش، برگزاری همایش و نشست های مشترک برای صادرکنندگان فعال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.