| کد خبر: 134677 |

تمایل «اکول» ترکیه برای حضور در منطقه ویژه پیام

مسوولان سومین شرکت لجستیک اروپا (اکول) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام از ظرفیت های اقتصادی این منطقه ویژه بازدید کردند.

تین نیوز

مسوولان سومین شرکت لجستیک اروپا (اکول) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام از ظرفیت های اقتصادی این منطقه ویژه بازدید کردند.

 

به گزارش فرینا، در این بازدید مسئولان شرکت اکول در نشستی مشترک با هیات مدیره پیام حوزه فعالیت های تجاری و لجستیک خود را تشریح کردند.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در این نشست گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و واقع شدن در کریدور حمل و نقل بین المللی شرق و غرب با تمهیدات آگاهانه و ایجاد پیوند و مناسبات بین المللی و با برنامه ریزی دقیق می تواند جایگزین مناسبی برای مناطق اقتصادی کشور های حاشیه خلیج فارس شود.

 

سعید زرندی ضمن تشریح برنامه های بیست گانه توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: موضوع راه اندازی شهرک ICT در دستور برنامه های این مجموعه است و در تفاهم با شرکت سنگاپوری، طرح مطالعاتی آن در دست اقدام است.

 

زرندی ایجاد شهر رسانه ای (مدیاسیتی) و ایجاد شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی را از دیگر برنامه های بیست گانه این مجموع اعلام کرد و با اشاره به لزوم تجارت الکترونیکی گفت: با توجه به وجود زیر ساخت های تجارت الکترونیکی، همکاری شرکت پست و کشور آذربایجان، سامانه تجارت الکترونیکی دراین مجموعه مستقر خواهد شد .

 

مدیرعامل شرکت اکول ترکیه نیز در این نشست گفت: شرکت اکول صمیم جدی برای حضور بیشتر در ایران را دارد .

 

احمد موسول، با اشاره به کسب تجربه 26 ساله سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی در ترکیه، ایران را بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل و لجستیک دانست.

 

مدیرعامل شرکت اکول ترکیه افزود: شرکت اکول در حال حاضر در شهرک صنعتی قزوین فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی آغاز کرده و منطقه ویژه پیام را دارای ظرفیت خوبی برای اجرای فاز دوم تمام اتوماتیک پروژه انبارهای اکول می داند.

 

در پایان این نشست هیات اقتصادی از مجموعه رمپ پروازی و تعدادی از  صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصاد پیام بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های بخش هوانوردی و منطقه ویژه قرار گرفتند.

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.