| کد خبر: 131970 |

تا پایان امسال فرودگاه منطقه آزاد ماکو بین المللی می شود

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: حماسه 29 اردیبهشت و حضور حداکثری مردم ایران پای صندوق های رای عزت و اقتدار ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

 

به گزارش فرینا، حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جمع افزون بر3 هزار نفری مردم در جشن حماسه حضور که در محل نمایشگاههای منطقه آزاد ماکو برگزار شد، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات روز بیست و نهم اردیبهشت، یک بار دیگر نشان داد که ملت شریف ایران برای تعیین سرنوشت خود و پایداری این انقلاب به فرمامین مقام معظم رهبری عمل نمودند.

 

وی افزود: مردم ایران خواستار تداوم تدبیر، توسعه، پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم هستند.

 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد : انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی با رای اکثریت آرا این را نشان داد که مردم قدرشناس منطقه آزاد ماکو، مانند گذشته یار و یاور دولت در ادامه روند توسعه این منطقه خواهندبود.

 

وی با بیان اینکه تا پایان امسال قسمت عمده ای از خیابان امام را تعریض خواهیم کرد، اضافه کرد: توجه به زیر ساختها یکی از دغدغه های اصلی است که امسال قسمت عمده این زیر ساختها به اتمام خواهد رسید.

 

فروزان همچین از بین المللی شدن فرودگاه منطقه آزاد ماکو تا پایان امسال خبرداد .

 

حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق رای گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نشان از پشتیبانی نظام و ولایت است .

 

وی با تبریک انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران افزود: مردم منطقه آزاد ماکو از هر سنی، پیر و جوان، زن و مرد به ندای رهبری لبیک گفتند و با هر سلیقه‌ای با شور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات، امید بدخواهان نظام را به یاس تبدیل کرد، اضافه کرد: ملت با حضور خود در صحنه های انقلاب نشان داده اند که حافظ ارزش های انقلاب هستند و با شهیدان و آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

 

اجرای موسیقی، عاشیق و شعرخوانی از برنامه های جنبی این جشن حماسه حضور مردم در منطقه آزاد ماکو بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.