| کد خبر: 166391 |

مقاله/ موانع تجارت بین المللی ایجاد شده بوسیله عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل از دیدگاه مدیران بازرگانی

حمل و نقل بین المللی، نه تنها سیستم پشتیبانی از بازاریابی است، بلکه بخش جدائی ناپذیر از بازاریابی است.

تین نیوز

مقاله موانع تجارت بین المللی ایجاد شده بوسیله عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل از دیدگاه مدیران بازرگانی نوشته دکترعبدالحمید ابراهیمی و حسین وطنی و لیدا حسین نژاد را از اینجا دانلود نمایید.

 

حمل و نقل بین المللی، نه تنها سیستم پشتیبانی از بازاریابی است، بلکه بخش جدائی ناپذیر از بازاریابی است. به ایجاد و توسعه فرآیند بازاریابی بین المللی کمک می کند. با مکان یابی محل مورد تمایل مشتریان، مزیت زمانی و مکانی را به محصولات اضافه می کند. باعث توسعه بازار می شود. مقیاس های اقتصادی بهتری را فراهم می کند. بکارگیری موثرتر دارائی ها را فراهم می کند. رضایت مشتریان را حداکثر می سازد

 

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.