| کد خبر: 163847 |

مقاله/ تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری

استراتژی های بازاریابی مجموعهای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را در هم می آمیزد تا پاسخگوی بازار هدف باشد. از طرفی مشتری تا زمانی وفادار خواهد ماند که احساس کند ارزش بهتری را در مقایسه با آنچه که او میتوانست با تغییر موضع به سوی عرضه کننده دیگر کسب نماید، دریافت نماید.

تین نیوز

مقاله تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری( مطالعه موردی زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت) نوشته کامبیز شریفی نیا و علی نوروزی مبارکه را از اینجا دانلود کنید.

 

استراتژی های بازاریابی مجموعهای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را در هم می آمیزد تا پاسخگوی بازار هدف باشد. از طرفی مشتری تا زمانی وفادار خواهد ماند که احساس کند ارزش بهتری را در مقایسه با آنچه که او میتوانست با تغییر موضع به سوی عرضه کننده دیگر کسب نماید، دریافت نماید. 

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.