| کد خبر: 168328 |

با هدف تسهیل دسترسی شهروندان در مرکز پایتخت انجام خواهد شد:

◄ راه اندازی مرکز سیار معاینه فنی خودرو در بوستان «شهید حججی»، به زودی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران گفت: به زودی یک مرکز سیار معاینه فنی خودرو در پارکینگ بوستان «شهید حججی» در مرکز پایتخت، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران گفت: به زودی یک مرکز سیار معاینه فنی خودرو در پارکینگ بوستان «شهید حججی» در مرکز پایتخت، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، عبدالمطلب توجهی با اشاره به وسعت شهر تهران و لزوم دسترسی راحت شهروندان به مراکز معاینه فنی خودرو، افزود: در حال حاضر و با توجه به این که منطقه 11 دارای چنین مرکزی نیست و از طرفی، دوربین های هوشمندی نیز برای جریمه کردن خودروهای فاقد معاینه فنی در این محدوده وجود دارد؛ ساکنان منطقه 11 مجبورند با طی کردن مسافت زیادی، به سایر مناطق شهر مراجعه کنند که به همین علت، تصمیم گرفته شد بخشی از بوستان شهید حججی به این موضوع اختصاص یابد.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی انجام شده  با ستاد مرکزی معاینه فنی خودروی شهرداری تهران، سازه پیش ساخته ای برای فعالیت این مرکز آماده و به بوستان شهید حججی منتقل خواهد شد تا بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران با تاکید بر این که انجام معاینه فنی خودروها، نقش بسیار مهمی در راستای کاهش آلودگی هوای شهر تهران ایفا می کند، تصریح کرد: تشویق شهروندان به انجام این کار، به طور حتم به داشتن شهری پاک تر کمک خواهد کرد و هدف اصلی راه‌اندازی این مرکز هم همین موضوع است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.