| کد خبر: 165466 |

◄ مراجعه ضعیف خودروهای سنگین به مراکز معاینه‌فنی

تعداد خودروهای دولتی مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی افزایش داشته است. سیدنواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اعلام این خبر افزود: همه خودروهایی که دراختیار ارگان‌های دولتی هستند یا به عبارتی پلاک دولتی هستند، برای اخذ برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند

تین نیوز

 سیدنواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص معاینه فنی خودروهای پلیس نیز توضیح داد: خودروهای پلیس اگر مشمول معاینه فنی باشند به مراکز مراجعه می‌کنند. چون خودروهای پلیس هر پنج سال یک‌بار نوسازی می‌شوند. البته در تهران مرکز ویژه خودروهای نظامی وجود دارد که خودروهای پلیس نیز در این مرکز معاینه فنی را انجام می‌دهند.

او همچنین به میزان مراجعه خودروهای سنگین به مراکز معاینه فنی اشاره کرد و گفت: میزان مراجعه خودروهای سنگین غیر از اتوبوس‌های درون‌شهری، به مراکز معاینه فنی بسیار ضعیف است اما اتوبوس‌های شهری به‌طور مستمر به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند.

به گزارش مهر، حسینی‌منش خاطرنشان کرد: شهرداری تهران علاقه‌ای به توسعه خطوط معاینه فنی سنگین برای خودروهای غیر از پلاک تهران ندارد. اکثر خودروهایی که پلاک تهران نیستند، معاینه فنی خود را از مراکز سایر شهرهای کشور دریافت می‌کنند. البته تمام تلاش ما این است که اتوبوس‌های شهر تهران را بتوانیم اصلاح کنیم و بیشتر روی این موضوع تمرکز داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.