| کد خبر: 165290 |

◄ ایجاد پوشه شهروندی با همکاری معاینه فنی و پلیس

ستاد معاینه فنی شهرداری تهران و پلیس برای دسترسی به اطلاعات مالکان خودرو در راستای اعلام منقضی شدن معاینه فنی خودروها همکاری می‌کند.

تین نیوز

ستاد معاینه فنی شهرداری تهران و پلیس برای دسترسی به اطلاعات مالکان خودرو در راستای اعلام منقضی شدن معاینه فنی خودروها همکاری می‌کند.

سیدنواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: برخی از شهروندان انتقاد دارند که از زمان معاینه فنی آن‌ها می‌گذرد اما اطلاعی از این موضوع نداشته و جریمه می‌شوند.

حسینی‌منش ادامه داد: در حال حاضر سامانه سیمفا در اختیار شهرداری تهران نیست و دخل و تصرفی در اطلاعات مالک نداریم و آن چیزی که ما از مالک خودرو در اختیارداریم VIN، پلاک خودرو و وضعیت معاینه فنی آن است اما شماره و اطلاعاتی از مالک نداریم که اتمام مهلت معاینه فنی را به وی اطلاع دهیم.

او بابیان اینکه در حال طراحی نرم‌افزار CRM در شهرداری تهران هستیم، گفت: سعی داریم که ارتباط دوسویه‌ای با مخاطبان از طریق پیامک و ... داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران بابیان اینکه با همکاری معاونت فناوری شهرداری و پلیس تلاش داریم که پوشه شهروندی ایجاد کنیم، گفت: در قالب این پوشه شهروندی می‌توانیم به اطلاعات شهروندان، شماره تلفن و ... دسترسی یابیم و بلافاصله پس از اتمام معاینه فنی به شهروندان پیامک بزنیم.

در صورت اتمام زمان اعتبار معاینه فنی، خودرو حتی در صورت خریداری مجوز طرح ترافیک قادر نخواهد بود وارد محدوده زوج یا فرد و طرح ترافیک شود و دوربین‌های این منطقه خودرو را جریمه می‌کنند. این مسئله باعث شده تا برخی شهروندان تهرانی نسبت به عدم اطلاع‌رسانی نسبت به اتمام زمان معاینه فنی اعتراض کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.