| کد خبر: 144529 |

◄ اعتراض در مراکز معاینه فنی

عامل نارضایتی را باید در عدم وجود زیرساخت‌های و مهم‌ترین آن در نبود آزمایشگاه‌های آزمون هیدرواستاتیک دانست که امکانات پشتیبانی این سیستم ندارند.

تین نیوز

عباس مجیدی نژاد، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو: با اجباری شدن معاینه فنی خودروهای گازسوز در روز جاری معضلات متعددی برای شهروندان به وجود آمده است. معضلات به وجود آمده را در عدم رعایت مدیریت سازمان شهرداری‌ها در این بخش و تحمیل شرکت‌های مورد نظر آن سازمان در مراکز معاینه فنی باید دانست.

در حالی که اکثر قریب به اتفاق خودروهای دوگانه‌سوز نیاز به آزمون مخازن خود دارند، بیش از نیمی از استان‌ها در کشور از این آزمایشگاه محروم هستند و در ضمن تعداد محدودی از مراکز در روز اول کار  دسترسی برای انجام این آزمون داشته‌اند.

مراکز معاینه فنی بر اساس استاندارد مکان و نیروهای دوره دید برای انجام امور محوله را حاضر کرده‌اند، اما عدم برنامه‌ریزی، شتاب‌زدگی،سازمان محوری و سلایق شخصی در سازمان شهرداری‌ها موجب این نارضایتی‌ها شده است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی در مورد ظرفیت کم در مراکز معاینه فنی خودرو صحبت به میان آورده‌اند؛ در صورتی که این آزمون فقط یک روز است که راه‌اندازی شده است، چگونه معطلی چندروزه برای دارندگان خودروهای دوگانه‌سوز به وجود آورده است.

عامل نارضایتی را باید در عدم وجود زیرساخت‌های و مهم‌ترین آن در نبود آزمایشگاه‌های آزمون هیدرواستاتیک دانست که امکانات پشتیبانی این سیستم ندارند.

                                     

                                                                     

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مشعل 4 0

    سلام اگه کسی مریض شدخودش میره دکترودرمان میکنه پس نیازی به معاینه فنی اجباری نیست من هرسال وقتی میرم معاینه فنی باهزینه های الکی واضافی ماشینموخرابترمیکنندووقتی مجددامیرم برامعاینه چون مهرتعمیرگاههای خودشون رومی بینندتاییدیه می گیرم الان ۲ماهه درگیرماشینم ومرتب دورموتوربالامیره وهنوزکسی نتونسته درستش کنه خواهشا معاینه فنی روجمع کنید