| کد خبر: 140485 |

15 مرکز معاینه فنی متخلف در کشور تعطیل شد

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم رعایت استانداردهای لازم خبر داد.

تین نیوز

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم رعایت استانداردهای لازم خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، سعید قیصر با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اعمال نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی توسط سامانه سیمفا، بررسی اطلاعات اخذ شده از مرکز کنترل داده کاوی اطلاعات و همچنین بازدیدهای ادواری که به صورت مستمر توسط کارشناسان فنی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از مراکز معاینه فنی صورت می پذیرد؛ تخلف 15 مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در سراسر کشور محرز و مشخص شد که براین اساس از چهارم مرداد از فعالیت آنها ممانعت به عمل آمد.

وی در ادامه گفت: موضوع تخلف مراکز فوق الذکر کتباً به کارگروه استان‌های مربوطه اعلام و از مسؤلین ستاد معاینه فنی شهرداری‌های فوق نیز دعوت به عمل آمد تا در جلسه‌ای که به منظور ارائه راهکارهای جلوگیری از تخلف تشکیل می‌گردد، حاضر شوند.

قیصر تصریح کرد: معاینه فنی خودرو یک مسئله حیاتی و موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استانداردهای لازم در این خصوص سلامت و ایمنی جامعه را به خطر می‌اندازد، لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف داشته‌ایم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: عملکرد مراکز معاینه فنی از این به بعد با شدت بیشتر از گذشته رصد خواهد شد و هیچ‌گونه تخلفی در مراکز معاینه فنی قابل اغماض نبوده و ضمن برخورد قانونی، به هیچ مرکز متخلفی اجازه فعالیت نخواهیم داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.