| کد خبر: 139099 |

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران، عنوان کرد:

◄ تکذیب خبر قطع خدمات‌دهی در مراکز معاینه‌فنی تهران

در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر قطع سرویس‌دهی در مراکز معاینه‌فنی خودروهای سنگین در برخی مراکز شهر تهران، این شبکه خبری بر آن شد تا صحت و سقم آن‌را جویا شود.

تین نیوز

در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر قطع سرویس‌دهی در مراکز معاینه‌فنی خودروهای سنگین در برخی مراکز شهر تهران، تین‌نیوز بر آن شد تا صحت و سقم آن‌را جویا شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با رد این شایعه، اظهار داشت: تمامی خطوط مراکز معاینه‌فنی در تهران بدون هیچ مشکلی در حال ارائه خدمات به مراجعین هستند.

سیدنواب حسینی منش که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، تصریح کرد: هیچ مورد قطع خدمات‌رسانی در مراکز معاینه‌ فنی تهران اعم از خطوط سنگین و سبک گزارش نشده و از صبح امروز صدور کارت برای خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه‌فنی به صورت کامل در حال انجام است.

حسینی‌منش با اشاره به ناهمگونی در یک بازه زمانی خیلی کوتاه در مرکز معاینه‌فنی خلیج‌فارس، ابراز داشت: این مسئله چندان مهم نبود و در روند صدور برگه معاینه‌فنی نیز خللی ایجاد نکرد و در زمان کوتاهی رفع شد تا مراجعین مشکلی در مراجعه به این مرکز نداشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز، صبح امروز در فضای مجاز خبری منتشر شد که در آن قطع شدن سرویس‌دهی به مراجعین به مراکز معاینه‌فنی گزارش شده بود که با انتشار این خبر، جای نگرانی برای مراجعه به مراکز معاینه‌فنی وجود ندارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.