| کد خبر: 168938 |

◄ مختومه شدن پرونده املاک نجومی شهرداری

پرونده املاک نجومی شهرداری تهران مختومه شده است. عباس جعفری‌دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب، با اعلام این خبر گفت: پرونده در بخش عمده که ما رسیدگی کردیم و نظرمان را اعلام کردیم.

تین نیوز

پرونده املاک نجومی شهرداری تهران مختومه شده است. عباس جعفری‌دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب، با اعلام این خبر گفت: پرونده در بخش عمده که ما رسیدگی کردیم و نظرمان را اعلام کردیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، جعفری‌دولت‌آبادی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: در دوره شهردار اسبق پرونده‌هایی وجود داشت که در آنها شاکی شهرداری بود؛ بنابراین من تعبیر فساد در شهرداری را تعبیر درستی نمی‌دانم؛ اما حداقل هشتاد پرونده به دادستانی تهران ارسال‌شده است.

او درباره پرونده املاک نجومی گفت: در این پرونده حدود چهل قرارداد را فسخ کردیم که تا پانزده درصد نظر کارشناسی اختلاف قیمت داشت و حبس برای افرادی که نظرات خلاف واقع داده بودند حکم صادر کرده‌ایم. حدود هفت میلیارد تومان از وجوه به شهرداری و حساب‌ها برگشت داده‌شده.

دولت‌آبادی بابیان اینکه پرونده‌ها در بخش املاک مختومه شده گفت: الان در بخش مدیران که حدود ده یا یازده پرونده است که هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ایم،‌ دستور بازپرس هست.

او ادامه داد: در دوره آقای نجفی حدود دوازده پرونده ارجاع شده که این پرونده‌ها تماماً در شورای بازپرسی تحت رسیدگی است و ما نماینده شهرداری را برای توضیح خواسته‌ایم. پرونده‌های مالی عمدتاً به کار کارشناسی نیاز دارد اگر رسانه‌ها فکر می‌کنند با یک اعلام شکایت می‌شود پرونده را مختومه کرد واقعاً به این صورت نیست. تمام مسائل مالی چه در شهرداری و چه در سازمان بازرسی به شعب بازپرسی ارجاع شده، منتها هنوز به نتیجه روشنی نرسیده.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.