| کد خبر: 159372 |

عادلی عنوان کرد؛

◄ اظهارنظرهای مسئولین در حمایت از تولید و اشتغال شبیه داروی مسکن است

محسن عادلی رئیس هیأت‌مدیره شرکت مهندسی دانش‌بنیان رادشید گفت: به‌عنوان یک تولیدکننده داخلی باید بگویم که متأسفانه یک سری بی‌اعتمادی‌ها از سوی مسئولان نسبت به کالاهای تولید داخلی وجود دارد که این دیدگاه منفی نمی‌تواند محقق کننده اقتصادی مقاومتی باشد.

تین نیوز

محسن عادلی رئیس هیأت‌مدیره شرکت مهندسی دانش‌بنیان رادشید گفت: به‌عنوان یک تولیدکننده داخلی باید بگویم که متأسفانه یک سری بی‌اعتمادی‌ها از سوی مسئولان نسبت به کالاهای تولید داخلی وجود دارد که این دیدگاه منفی نمی‌تواند محقق کننده اقتصادی مقاومتی باشد.

محسن عادلی در گفت‌وگو با تین‌نیوز، اظهارکرد: شرکت «ایده‌پردازان پارسی فردا» با نام تجاری رادشید با تکیه بر دانش بومی و استفاده از جوانان خلاق توانسته در حوزه تولید و ارائه محصولات امنیتی باکیفیت و دارای توانمندی‌های بسیار بالا ازجمله انواع ردیاب برای اشخاص، خودروها، حیوانات و سایر در مقابل کالاهای مشابه خارجی نقش بسزایی ایفاء کند.

وی بابیان اینکه فاصله باختن تا ساختن فقط یک کلمه، آن‌هم به نام خواستن هست، گفت: به‌عنوان یک تولیدکننده داخلی باید بگویم که متأسفانه یک سری بی‌اعتمادی‌ها از سوی مسئولان نسبت به کالاهای تولید داخلی وجود دارد که این دیدگاه منفی نمی‌تواند آنچه را که مقام معظم رهبری با عنوان اقتصادی مقاومتی بر روی آن تأکیددارند محقق سازد.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت مهندسی دانش‌بنیان رادشید با بیان اینکه بارها‌وبارها از تریبون‌های مختلف عنوان کرده‌ایم که امروزه واردات کالاهای مشابه تولید داخل از سوی عده‌ای افراد محدود که قدرت لابی‌گری و نفوذ بالاتری در بدنه مدیریت کشور دارند خسارت جبران‌ناپذیری به ما تولیدکنندگان داخلی زده است، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاران به‌جای واردات کالاهای مشابه تولید داخلی به سمت سرمایه‌گذاری بر روی محصولات تولید داخلی روی بیاورند که موجب اشتغال بیشتر و رونق دادن به اقتصاد کشور خواهد شد.

وی انواع محصولات تولیدشده در حوزه ردیاب خودرو را ازجمله (X1؛ X6؛ ردیاب سپهتن؛ ردیاب ترانزیتی؛ ردیاب نظامی و ردیاب تریلر) در شرکت دانش‌بنیان رادشید را عنوان کرد و گفت: باوجود تلاش‌های بسیار زیادی که در حوزه تبلیغات برای معرفی محصولات خود انجام داده‌ایم اما تاکنون نتوانسته‌ایم به این امر مهم دست پیدا کنیم که تمامی محصولات تولیدی‌مان را باقابلیت‌ها و توانمندی‌های آن به همه خانواده‌های ایرانی درست‌وحسابی معرفی کنیم. لذا در این زمینه نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت، سازمان صداوسیما و رسانه‌ها هستیم.

عادلی بابیان اینکه برخی از اظهارنظرهای دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولید و اشتغال شبیه، دادن یک داروی مسکن برای کاهش درد است، تأکید کرد: شکوفایی صنعت کشور با دادن شوک و بسته‌های تشویقی یا مسکن به‌هیچ‌عنوان زنده نخواهد شد چراکه باید اگر کاری برای بهتر شدن حوزه صنعت کشور صورت می‌پذیرد به‌صورت ریشه‌ای باشد نه مقطعی.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دولت به‌خصوص وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا از حوزه ما به‌خوبی حمایت کند ما نیز قادر خواهیم بود به‌گونه‌ای پاسخ این حمایت‌ها را بدهیم که اصلاً چنین باوری نداشته بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رامین اسدی 0 0

    می تونید یه تعریفی از تولید بفرمایید . مگه سر هم کردن یه سری قطعات چینی منسوخ شده که غیر از چین هم نیست و خودشون هم استفاده نمی کنند می شه تولید . این قطعات داخل خود چین سر هم شود به نظر من کیفیت ان خیلی بالاتر است . برای من سوال است کدام آی سی داخل ایران تولید می شود یا کدام میکرو . این مثل این است که یه نفر که یه کامپیوتر را سر هم می کند بگوید تولید کامپیوتر . بهتر است صادق باشید . چرا برای منافع خود پیشهاد می دهید . مشکل ما مردم ایران این است که همه به فکر منافع خود هستند و به فکر مصرف کننده و مصرف کننده ای که با این وضع اقتصادی هزینه می کند و کالایی می خرد که اصلا کیفیت خوبی ندارد نیستند.پس حقوق صرف کننده کجاست