| کد خبر: 155667 |

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

◄ تحقیق و تفحص مجلس از مسکن مهر با نگاه فنی-مهندسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی علت خرابی واحدهای مسکن مهر مناطق زلزله‌زده را فنی دانست و در مورد طرح «تحقیق و تفحص از مسکن مهر» که قرار است به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شود گفت: به اعتقاد من موضوع مسکن مهر امنیتی نیست و باید از منظر فنی و مهندسی به آن نگریست.

تین نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علت خرابی واحدهای مسکن مهر مناطق زلزله‌زده را فنی دانست و در مورد طرح «تحقیق و تفحص از مسکن مهر» که قرار است به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شود گفت: به اعتقاد من موضوع مسکن مهر امنیتی نیست و باید از منظر فنی و مهندسی به آن نگریست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ، به تازگی مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس از به جریان افتادن طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر خبر داده است. به گفته وی بعد از وقوع زمین لرزه کرمانشاه، سوالاتی در افکار عمومی مطرح شد که نمایندگان بر آن شدند تا بدانند ساختمان‌های مسکن مهر چه میزان از استحکام، قدرت و قوت کافی را برخوردار هستند.

در این باره محمدجواد جمالی نوبندگانی دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر این‌که موضوع ساخت و تولید مسکن مهر مربوط به کمیسیون عمران مجلس بوده و ارتباطی با مباحث امنیت ملی ندارد، گفت: حق قانونی هر یک از نمایندگان است که به این موضوع ورود پیدا کنند اما بحث فنی است و باید کمیسیون عمران پیگیر آن باشد.

به گزارش تین‌نیوز، مصطفی کواکبیان گفته بود که، طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر با تلاش بیش از 15 نماینده تهیه و به هیات رئیسه جهت طی مراحل و بررسی در صحن علنی ارجاع داده شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص استعلام لازم از مراکز نظام مهندسی استان‌ها نیز انجام می‌شود تا کیفیت ساخت و سازها و منابع مالی آنها مشخص شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.