| کد خبر: 153079 |

لزوم احداث پل استاندارد در مسکن مهر پلدختر

در بازدید مسئولان از سایت مسکن مهر پلدختر، مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی مسکن مهر این شهرستان موردبررسی قرار گرفت و بر ضرورت احداث پل استاندارد بر روی کانال دفع آب‌های سطحی تأکید شد.

تین نیوز

 در بازدید مسئولان از سایت مسکن مهر پلدختر، مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی مسکن مهر این شهرستان موردبررسی قرار گرفت و بر ضرورت احداث پل استاندارد بر روی کانال دفع آب‌های سطحی تأکید شد.

  علی علیخانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر پلدختر اظهار داشت: پل فعلی واقع در منطقه «تنگ علی» با وجود سه لوله به دهانه یک متر برای دفع آب های سطحی این منطقه کافی نیست و موجب برگشت آب به ساختمان ها می شود.

وی افزود: بر این اساس لازم است درمنطقه «تنگ علی» برای خروج آب های سطحی در اولین فرصت به ساخت پل استانداردی با کانالی به عرض سه متر  اقدام شود و عرض معبر آن به گونه ای باشد که عبور و مرور روی آن انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: کانال بتونی این پل به وسیله ادارات شهرداری، آب منطقه ای و راه و شهرسازی احداث باید شود تا از ورود آب به مسکن مهر جلوگیری شود.

سرپرست شهرداری پلدختر نیز در این رابطه اظهار داشت: کانال سنگی کوی بسیجیان و مسکن مهر هرساله با مشکلاتی مواجه است؛ بنا بر صورت جلسه ای با معاونت عمرانی و مدیرکل حوادث مقرر شد که هزینه احداث پل بر روی آن به سه بخش بین ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه ای و شهرداری پلدختر تقسیم شود.

محمد شرفی نصیری ساخت پل ورودی مسکن مهر پلدختر را از وظایف اداره راه و شهرسازی دانست و افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی لازم است برای جلوگیری از ورود آب های سطحی و برگشت آنها به مسکن مهر مشکلات کانال خروجی این منطقه برطرف شود.

رئیس شورای شهر پلدختر گفت: با توجه به در پیش بودن باران های پاییزی و مشکل همیشگی کانال آب های سطحی از سایت مسکن مهر پلدختر بازدید به عمل آمد.

مجتبی چراغی پور افزود: با بررسی های انجام شده مقرر شد اداره راه و شهرسازی نسبت به احداث یک پل جایگزین برای عبور آب های سطحی در مسکن مهر پلدختر اقدام کند.

وی گفت: شهرداری پلدختر نیز نسبت به لایروبی کانال موجود در این منطقه اقدام و مطالعات لازم برای احداث کانال توسط ادارات استانی مربوطه صورت گیرد تا این مشکل به طور کامل رفع شود.

رئیس شورای شهر پلدختر گفت: در این بازدید با پیگیری هایی که توسط معاون عمرانی استاندار و فرماندار پلدختر انجام گرفت، ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی، ستاد بحران، استانداری، آب منطقه ای، فرمانداری شهرستان و سایر دستگاه ها پای کار آمدند تا بتوان در اسرع وقت مشکل سایت مسکن مهر و کوی بسیجیان پلدختر را برطرف کرد.


 

منبع: شهرداری آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.