| کد خبر: 151154 |

در جلسه با روسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان شد:

لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اجرایی کردن اصول پدافند غیرعامل

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با روسای ادارات شهرستانی بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اجرایی کردن اصول پدافند غیرعامل تأکید کرد.

تین نیوز

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با روسای ادارات شهرستانی بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اجرایی کردن اصول پدافند غیرعامل تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا نعیمی مجد با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ پدافند غیرعامل را در جامعه نهادینه کنیم و با رسیدن به اهداف آن که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، به نتیجه مطلوب برسیم.

نعیمی مجد همچنین بر لزوم حضور مؤثر و فعال روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها در شورای پدافند غیرعامل که با مسئولیت فرماندار هر شهرستان برگزار می‌شود، تأکید کرد و گفت: پیاده‌سازی اصول پدافند غیرعامل در مجموعه راه و شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که خدمات حیاتی و با اهمیت زیاد اعم از ساختمان‌ها و راه‌ها در این اداره انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: رعایت پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل اساسی می‌تواند از بروز خسارت‌های سنگین در زمان تهدیدات و حملات دشمن جلوگیری کند.

گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص مسائل ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها بحث و تبادل‌نظر شد و برای رفع آن تدابیری اندیشیده شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.