| کد خبر: 151032 |

59 میلیارد ریال برای خدمات روبنایی مسکن مهر استان مرکزی هزینه شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 59 میلیارد ریال برای اجرای خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر این استان هزینه شده است.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 59 میلیارد ریال برای اجرای خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر این استان هزینه شده است.

مجید شارقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 28 میلیارد 414 میلیون و 125 هزار ریال از این اعتبار برای ساخت هشت مسجد و 30 میلیارد و 536 میلیون 46 هزار ریال نیز برای ساخت 6 مدرسه در استان مرکزی هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهارکرد: این میزان اعتبار از محل سازمان ملی مسکن و اعتبارات یارانه نقدی تامین شده است.

شارقی افزود: ساخت 6 مسجد از مجموع هشت مسجد در سایت مسکن مهر استان مرکزی به اتمام رسیده و 2 مسجد دیگر در شهرک کوثر اراک برای تکمیل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی اظهار کرد: یک مسجد نیز در کوی علوی ساوه در سایت مسکن مهر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل و بهره برداری به شهرداری این شهر تحویل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: چهار مدرسه در سایت های مسکن مهر شهرهای اراک و ساوه بهره برداری شده و 2 مدرسه در محلات و دلیجان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

شارقی افزود: برای ساخت پاسگاه و مراکز درمانی زمین مورد نیاز آماده واگذاری به دستگاه های متولی است.

سهم استان مرکزی از طرح های مسکن مهر کشور40 هزار واحد مسکونی بوده که در مجموع 36 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و سه هزارو 700 واحد نیز یا متقاضی ندارد یا در مرحله عملیات اجرایی باقی مانده است.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.