| کد خبر: 138714 |

برنامه افتتاح فازهای ۵، ۸، 9 و 11 پردیس اعلام شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه زمان بندی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، 9 و 11 را اعلام کرد.

تین نیوز

شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه زمان بندی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، 9 و 11 را اعلام کرد.

 بنا بر اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، زمان افتتاح واحدهای فاز 5 در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز 8 هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز 9 در هفته دوم مردادماه و فاز 11 در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شده است.

بعد از آن‌که در روز 14 تیرماه 650 واحد مسکن مهر پردیس واقع در فاز 5 افتتاح شد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای خبر داد: در هفته دولت تعداد زیادی از طرح های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، فضای سبز بهره‌برداری می‌شود و همچنین در آینده شاهد افتتاح چند هزار واحد در فازهای مختلف شهر جدید پردیس خواهیم بود.

محسن نریمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اسفندماه 1395 به بعد می بینید که این چهارمین افتتاح مسکن مهر در پردیس است که تاکنون بیش از 18 هزار واحد را در شهر جدید پردیس افتتاح کرده‌ایم. همین چند وقت اخیر پنج هزار و 800 واحد را تحویل داده‌ایم که سرپناه 20 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه واحدهای آماده شده امروز از کیفیت مناسبی برخوردار است، گفت: در این واحدها خدمات و زیرساخت‌ها نیز فراهم است. موضوعی که در افتتاح‌های اخیر در فازهای مختلف پردیس تداعی می‌شود، این است که توانستیم مهم‌ترین مسئله که مشکل زیرساخت بود، از جمله انتقال برق، تامین آب، شبکه‌های فاضلاب، راه‌های ارتباطی و ... را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر که در هفته دولت تعداد زیادی طرح‌های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، فضای سبز و ... را در شهر جدید پردیس افتتاح می‌کنیم، تصریح کرد: 40 هزار واحد مسکن مهر پردیس را به مرحله نازک کاری رسانده ایم که شاید اگر دیگران بودند، در همین مرحله تحویل می‌دادند ولی ما این کار را نمی‌کنیم. زیرا تا زمانی که زیرساخت‌ها و روبناها را آماده نکنیم واحدها را تحویل نمی‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.