| کد خبر: 156854 |

ترافیک سنگین در مسیر برگشت جاده های مازندران به تهران

مرکز مدیریت راههای کشور عصر جمعه ترافیک در جاده های مازندران در مسیر بازگشت به تهران را در بیشتر مقاطع سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راههای کشور عصر جمعه ترافیک در جاده های مازندران در مسیر بازگشت به تهران را در بیشتر مقاطع سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مرکز اعلام کرد که هم اکنون ترافیک در محورهای آمل - رودهن و چالوس - کرج در بیشتر مقاطع به صورت سنگین ونیمه سنگین ، فیروزکوه در مقاطع شیرگاه و کارسالار سنگین است .

در همین حال مشاهدات خبرنگار ایرنا در جاده هراز هم حاکیست که ترافیک در مسیر بازگشت به تهران در این محور از عصر امروز پرحجم شده و هر لحظه هم بر تعداد خودروها افزوده می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل هم به خبرنگا ما گفت که با وجود اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده هراز ، تردد در مسیر آمل به تهران از محدوده قبل از پلیس راه و نیز پارک جنگلی تا بعد از سه راهی چلاو بسیار پرحجم وسنگین است.

یوسف جغتا افزود : هم اکنون حجم ترافیک از کیلومتر 7 تا 22 جاده هراز از آمل به سمت تهران بسیار سنگین است ولی تردد جریان دارد.

وی گفت که همچنین در بخش هایی از شهر گزنک بخش لاریجان در کیلومتر 65 تا بعد آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) درکیلومتر حدود 110 هم ترافیک نیمه سنگین است.

پلیس راه پیش از این با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلی ولادت پیامبر اکرم (ص) و تعطیلات روزهای پایانی هفته و به منظور سهولت در بازگشت مسافران تردد انواع وسایل نقلیه را از ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و اعلام کرد که از ساعت 15 تا 24 امروز هم در صورت نیاز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد .

همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه از محور هراز ممنوع است .

رئیس اداره راه لاریجان با تاکید بر این نکته که حجم بالای تردد در مسیر برگشت آمل به تهران به علت تعطیلات سه روز گذشته و انتخاب عصرجمعه برای برگشت بوده است ، به رانندگان توصیه کرد در طول مسیر این جاده با سرعت مطمئن و هوشیارانه رانندگی کنند.

وی افزود: درعین حال راهداران اداره راه وشهرسازی در طول حوزه اسحتفاظی این اداره در آماده باش کامل هستند.

حدود 110کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.