| کد خبر: 153875 |

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

مه ناپایدار درآزادراه های زنجان حاکم است

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با توجه به بارش پراکنده باران، مه ناپایدار در آزاد راه های زنجان به میانه و زنجان به تبریز حاکم است.

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با توجه به بارش پراکنده باران، مه ناپایدار در آزاد راه های زنجان به میانه و زنجان به تبریز حاکم است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به بارش پراکنده باران مه ناپایدار و کاهش دید افقی در آزاد راههای زنجان به میانه، زنجان به تبریز و زنجان به بیجار حاکم است.

وی اظهار کرد: به دلیل بارش پراکنده باران در استان زنجان و وجود مه ناپایدار (همراه با کاهش دید افقی) در ارتفاعات محورهای کوهستانی؛ تردد درتمام جاده‌های استان، با رعایت جوانب احتیاط در جریان است و رانندگان آستانه دید خود را تقویت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: بارش پراکنده باران در محور زنجان -تهم - چورزق شروع شده و رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند حتما با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگی کنند چرا که منطقه کوهستانی است.

امینی تاکید کرد: جهت تردد ایمن ، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان توصیه می‌شود.

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.