| کد خبر: 37390 |

سانحه رانندگی در محور خمین - الیگودرز، ۳کشته برجای گذاشت

تین نیوز | رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: تصادف در محور مواصلاتی خمین-الیگودرز ۳کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ مهدی حسنی با اشاره به اینکه رانندگان باید در هنگام رانندگی دقت کافی و لازم را داشته باشند اظهار داشت: انحراف به چپ سواری پیکان و برخورد آن با وانت مزدا در این محور 3کشته بر جای گذاشت.
 
وی افزود: در این سانحه راننده سواری پیکان و یکی از سرنشینان به همراه راننده وانت مزدا در دم جان باختند و متاسفانه به رغم حضور سریع نیروهای امدادی در صحنه، نتوانستند جان این افراد را نجات دهند.
 
رئیس پلیس راه استان مرکزی تصرح کرد: رانندگان باید در هنگام رانندگی به حقوق یکدیگر احترام بگذارند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد داشته باشند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.
 
سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه رعایت قوانین توسط رانندگان تا حد زیادی از بروز حوادث جلوگیری می کند گفت: رانندگان باید تلاش کنند در این فصل از سفرهای غیرضروری به ویژه در شب پرهیز کنند و بستن کمربند ایمنی را نیز مورد توجه قرار دهند.
 
وی افزود: بیشترین عامل تصادفات در محورهای مواصلاتی عدم رعایت حق تقدم، سرعت غیرمجاز و نبستن کمربند ایمنی بوده که رانندگان با رعایت این موارد تا حد زیادی از بروز تصادفات جلوگیری می‌کنند و می‌توانند سفری ایمن را برای خود و سایر شهروندان ایجاد کنند.
 
رانندگان با اطلاع از محورهای مواصلاتی اقدام به سفر کنند
رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به ضرورت اطلاع رانندگان پیش از سفر از وضعیت راه‌ها گفت: رانندگان قبل از سفر باید وضعیت محورهای مواصلاتی را از طریق سامانه‌های مربوطه استعلام کنند.
 
حسنی با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است خاطرنشان کرد: بارش برف در قسمت غرب استان و محورهای مواصلاتی که به همدان و لرستان منتهی می‌شود آغاز شده و این بارش ها براساس اعلام هواشناسی همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: با توجه به بارش برف در این محورها کندشدن تردد پیش بینی می‌شود که براساس طرح زمستانه و برنامه‌های این طرح تیم‌های کنترل ترافیک ویژه در این محورها مستقر است.
 
رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که با سرد شدن هوا و احتمال بارندگی در محورهای مواصلاتی استان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.
 
سرهنگ حسنی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگان با پرهیز از سفرهای غیرضروری در هنگام شب و به ویژه در محورهای مواصلاتی که به مناطق کوهستانی منتهی می‌شود می توانند نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.
 
وی افزود: اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، همراه داشتن سوخت کافی، زنجیرچرخ، البسه گرم و وسیله ارتباطی مانند تلفن همراه در انجام سفرها دارای اهمیت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: مسافران در هنگام بروز مشکل می توانند با شماره تلفن‌های 110، 112 و 115 ارتباط برقرار کنند و ازخدمات پلیس، هلال احمر و اورژانس استفاده کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.