| کد خبر: 168581 |

◄ لکه‌گیری محورهای شهرستان ساوه

۶ محور شهرستان ساوه لکه‌گیری شد

تین نیوز

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساوه از لکه‌گیری شش محور این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، ابراهیم مردانی گفت: از ابتدای سال تاکنون این محورها  ۶۵تن با آسفالت سرد برای پر کردن چاله‌های ایجادشده لکه‌گیری شده‌اند.

مردانی افزود: محورهای قدیم ساوه- همدان، ساوه- تهران، ساوه- سلفچگان، ساوه- جلایر و ساوه طراز ناهید  و سه‌راهی آوه لکه‌گیری شده‌اند.

وی از شانه‌سازی دو کیلومتر از محور ساوه- همدان و ساوه طراز ناهید خبر داد و گفت: همچنین برای ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی ۴ کیلومتر از محور روستایی قره چای به اکبرآباد در امتداد کیلومتر ۱۸ تا ۲۲ محور جلایر شانه سازی شده است.

مردانی بابیان اینکه در این مدت ۱۴۲ تابلو علائم در کل حوزه شهرستان ساوه نصب‌شده است تصریح کرد: همچنین برای کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان در شب روشنایی کیلومتر ۲ تا ۸ محور ساوه- تهران، ۴۰ تیر در محور سلفچگان، ۲۰ تیر در محور همدان و ۸ تیر در محور تهران تعمیر شد.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های فصل تابستان گفت: ادامه تعریض جاده قدیم ساوه- سلفچگان در تابستان در دستور کار است. این تعریض از سال گذشته شروع‌شده است که تاکنون از هر سمت جاده سه متر و به طول پنج کیلومتر از آن تعریض شده است.

به گفته مردانی تسطیح و تیغ‌زنی راه‌های روستایی حوزه استحفاظی شهرستان  به طول ۱۰ کیلومتر، نصب و تعمیر گاردیل‌های آسیب‌دیده  جهت رفع نقاط حادثه‌خیز واقع در جاده قدیم ساوه – تهران و ساوه – همدان و  اجرای نیوجرسی در محور روستایی اکبرآباد برای حذف نقاط پرتگاهی ازجمله اقدامات اخیر بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.