| کد خبر: 161009 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی دولتی استان مرکزی در دی ماه ۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۲ هکتار از اراضی ملی این استان در دی ماه امسال توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۲ هکتار از اراضی ملی این استان در دی ماه امسال توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی گفت: این اراضی به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان از دست متصرفان سودجو خارج شده است.

وی افزود: بیشترین سطح تصرف توسط افراد سودجو در شهرستان‌های خنداب، دلیجان و اراک بوده است که از میزان ذکر شده ۱۵ هکتار متعلق به خنداب با ارزش ریالی ۷۵۰۰ میلیون ریال، ۷ هکتار متعلق به دلیجان با ارزش ریالی ۱۰۰۰ میلیارد ریال و ۴۰۰ مترمربع مربوط به اراک با ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال است.

شارقی ادامه داد: متصرفان به اراضی ملی با شخم‌زنی، دیوارکشی، پی‌کنی، ساخت و ساز غیرمجاز برای خود حق ایجاد می‌کنند، اما با هماهنگی مراجع قضایی از آن جلوگیری به عمل آمده و یا با اخذ آرای قضایی و صدور اجرائیه نسبت به رفع تصرف املاک اقدام شده است.

مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را با تماس با شماره تلفن ۳۳۱۳۴۵۶۲ الی ۶۳ به اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و یا ادارات شهرستان‌ها اطلاع دهند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و ۲۹ هزار و ۱۲۶ کیلومتر وسعت نزدیک به ۲ درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.