| کد خبر: 89290 |

◄ جایزه ویژه وزیر راه به روابط عمومی سازمان بنادر

تین‌نیوز| جایزه ویژه سلام بر ایران‌شهر با حضور وزیر راه و شهرسازی به برگزیدگان روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی اهدا شد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانودی، چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با معرفی برگزیدگان در سه گروه الف، ب و ج در رشته‌های روابط عمومی و پژوهش، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت‌های روابط عمومی و حقوق شهروندی، فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی و پاسخگویی، ارتباطات رسانه‌ای، تبلیغات و نمایشگاه‌ها و برترین برترین‌ها معرفی شدند.

جوایز این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس، جایزه ویژه و اثری نفیس از سوی وزیر راه و شهرسازی تحت عنوان سلام بر ایران‌شهر بود که به برگزیدگان این رشته‌ها در سه بخش اهدا شد .

بنا بر اعلام هیات داوران روابط عمومی سازمان بنادر در گروه الف و روابط عمومی های بنادر امام خمینی  ، شهید رجایی   و امیرآباد در گروه ج با حایز رتبه اکثریت  در رشته های " تبلیغات اجتماعی و نمایشگاه " ، " خلاقیت  و نوآوری " و " پاسخگویی و ارتباط با رسانه " موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

گروه( الف)
نتیجه نهایی ارزیابی روابط‌عمومی گروه الف در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت راه و شهرسازی:
در بخش تبلیغات و نمایشگاه‌ها هیات دوران، هیچ یک از روابط عمومی‌های گروه الف امتیاز لازم برای کسب رتبه اول این رشته را حائز نشدند. روابط عمومی "شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور" حائز رتبه سوم شد و رتبه دوم این رشته به همراه لوح تقدیر در این رشته به خنجری مدیر روابط عمومی "سازمان بنادر و دریانوردی" تعلق گرفت.

در بخش روابط عمومی الکترونیک، هیچ یک از روابط عمومی‌های گروه الف امتیاز لازم برای رتبه اول در این رشته را کسب نکرده‌اند. روابط عمومی "شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور" حائز رتبه سوم این رشته شد و رتبه دوم به همراه لوح تقدیر به یدالله آقایی صائم مدیرروابط عمومی "شرکت فرودگاه‌های کشور" تعلق گرفت.

در بخش فعالیت‌های روابط عمومی و حقوق شهروندی، هیات داوران هیچ یک از روابط عمومی‌های گروه الف امتیاز لازم برای رتبه اول این رشته را کسب نکرده‌اند. روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی رتبه سوم این رشته را کسب کرد و رتبه دوم به همراه لوح تقدیر به زینب فلاح مدیر روابط عمومی "سازمان هواشناسی" تعلق گرفت.

در بخش فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، هیات دوران هیچ یک از روابط عمومی های گروه الف امتیاز لازم برای رتبه اول این رشته را کسب نکرده‌اند. رتبه سوم را سازمان هواشناسی کسب کرد و رتبه دوم به همراه لوح تقدیر به شیخ انصاری مدیر روابط عمومی "شرکت عمران و بهسازی شهری" تعلق گرفت.

در رشته فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، هیات دوران، ضمن تشکر از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور که رتبه دوم این رشته را کسب کرد، صادق سکری مدیر روابط عمومی " شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران " حائز رتبه اول این رشته شد.

در رشته روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، هیات داوران هیچ یک از روابط عمومی‌های گروه الف را حائز رتبه نخست ندانست و با تشکر از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی و روابط عمومی شرکت شهرهای جدید که مشترکا رتبه سوم این رشته را کسب کردند، لوح تقدیر این رشته را به نظری مدیر روابط عمومی شرکت شهرهای جدید که حائز رتبه دوم شد اهدا کرد.

در رشته روابط عمومی و پاسخگویی، هیات داوران هیچ یک از روابط عمومی‌های گروه الف را حائز رتبه نخست ندانست و ضمن تشکر از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور به دلیل کسب رتبه سوم، لوح تقدیر را  به رزاق منش روابط عمومی "سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور" اهدا کرد.
در رشته ارتباطات رسانه‌ای، هیات داوران ضمن تشکر از روابط عمومی "سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای" که حائز رتبه سوم شد، روابط عمومی "شرکت عمران و بهسازی شهری" را حائز رتبه دوم دانست و  لوح تقدیر را به صادق سکری مدیر روابط عمومی  "شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران" به دلیل کسب رتبه نخست اهدا کرد.

در رشته روابط‌عمومی و پژوهش، هیات داوران با تشکر از روابط عمومی سازمان هواشناسی که حائز رتبه سوم شد، روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را حائز رتبه دوم دانست و لوح تقدیر را به حبیب خراسانی مدیر روابط عمومی "شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور" با کسب رتبه نخست اهدا کرد.

در بخش برترین برترین‌ها، هیات داوران رتبه اول برترین‌ها در گروه الف را با کسب ۵۷۴ امتیاز روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دانشت و رتبه دوم برترین‌ها در گروه الف با کسب ۵۰۴ امتیاز به روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور تعلق گرفت.
 
گروه (ب)
نتیجه نهایی ارزیابی روابط‌عمومی گروه ب در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت راه و شهرسازی:
در بخش روابط عمومی و پژوهش، لوح تقدیر این رشته در گروه ب به سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی " اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران" حائز رتبه اول اهدا شد.

در بخش روابط عمومی الکترونیک، لوح تقدیر این رشته در گروه ب به محمدرضا مرتضوی مدیر روابط عمومی " اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی" حائز رتبه اول تعلق گرفت.

در بخش فعالیت‌های روابط عمومی و حقوق شهروندی، روابط عمومی‌های "ادارات کل و راه و شهرسازی استان های قزوین و خراسان شمالی" که به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند و روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی حائز رتبه دوم شد. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ب به جناب عبدالجلیل یعقوبیان مدیر روابط عمومی" اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام" ، حائز رتبه اول تعلق گرفت.

در بخش فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی‌های ادارات کل و راه و شهرسازی لارستان حائز رتبه سوم و روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان البرز" حائز رتبه دوم شد. لوح تقدیر این رشته در گروه ب به آقای امید زمانی مدیر روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان" ، حائز رتبه اول اهدا شد. 

در رشته فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل حائز رتبه دوم شد و لوح تقدیر این رشته در گروه ب به آقای علیرضا سعیدی نژاد مدیر روابط عمومی " اداره کل راه و شهرسازی استان یزد " حائز رتبه اول تعلق گرفت. 

در رشته روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی های "ادارات کل و راه و شهرسازی استان قزوین" حائز رتبه سوم، و روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی" حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ب به فاطمه ملایی  مدیر روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان قم" ، حائز رتبه اول اهدا شد. 

در رشته روابط عمومی و پاسخگویی، لوح تقدیر این رشته به آقای مهدی حبیب اللهی "اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان" حائز رتبه اول اهدا شد. 

در رشته ارتباطات رسانه‌ای، روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران" حائز رتبه سوم و روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی" حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته به امین غلامپور  مدیر روابط عمومی "اداره کل راه و شهرسازی استان فارس" حائز رتبه اول اختصاص یافت.

در رشته روابط‌عمومی و پژوهش، هیچ یک  از روابط عمومی‌های گروه الف موفق به کسب امتیاز لازم نشدند.

در بخش برترین برترین‌ها، رتبه اول برترین‌ها با کسب ۴۷۰ امتیاز به روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی تعلق گرفت و رتبه دوم برترین‌ها با کسب ۳۲۶ امتیاز به روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اهدا شد. 
 
گروه (ج)
نتیجه نهایی ارزیابی روابط‌عمومی گروه ج در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت راه و شهرسازی:

در بخش روابط عمومی و پژوهش، روابط عمومی‌های گروه ج امتیاز لازم برای کسب رتبه اول این رشته را کسب نکردند. همچنین، روابط عمومی "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل" حائز رتبه سوم شد و لوح تقدیر این رشته در گروه ج به زینب حدادی مدیر روابط عمومی " اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز" حائز رتبه دوم تعلق گرفت. 

در بخش روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری" حائز رتبه سوم، و مدیر روابط عمومی "بندر انزلی" حائز رتبه دوم شدند.
همچنین، لوح تقدیر به لیلا بیات مدیر روابط عمومی "فرودگاه مهرآباد" حائز رتبه اول تعلق گرفت. 

در بخش فعالیت‌های روابط عمومی و حقوق شهروندی، روابط عمومی های "اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه" حائز رتبه سوم، و روابط عمومی "ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌های خراسان شمالی و راه‌آهن قم" به طور مشترک حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ج بطور مشترک به صدیقه فکری مدیر روابط عمومی "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان" و غلامرضا گرامی مقدم مدیر روابط عمومی "راه آهن زاگرس" حائز رتبه اول رشته تعلق گرفت.
 
در بخش فعالیت های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی های "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام" حائز رتبه سوم و روابط عمومی "شهر جدید بینالود" حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ج به مهدی شیراوژن مدیر روابط عمومی "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس" ، حائز رتبه اول اهدا شد.

در بخش روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری" حائز رتبه سوم و روابط عمومی "اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز" حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ج به علی هادی مدیر"روابط عمومی شهر جدید هشتگرد"، با کسب ۸۰ امتیاز  حائز رتبه اول تعلق گرفت.

در بخش روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی "شهر جدید فولاد شهر" حائز رتبه سوم، و روابط عمومی "بندر انزلی" حائز رتبه دوم شد. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ج به احمدرضا خدامی مدیر روابط عمومی بندر امام خمینی حائز رتبه اول اهدا شد. 

در بخش روابط عمومی و پاسخگویی، لوح تقدیر این رشته به ادهم رضوانی مدیر روابط عمومی بندر شهید رجایی حائز رتبه اول تعلق گرفت. 

در بخش ارتباطات رسانه‌ای، روابط عمومی شهر جدید اندیشه حائز رتبه سوم و روابط عمومی بندر امیر آباد حائز رتبه دوم شدند. همچنین، لوح تقدیر این رشته در گروه ج به مهرداد گلزاری  مدیر روابط عمومی شهر جدید فولاد شهر، با کسب ۶۸ امتیاز حائز رتبه اول شد. 

در بخش تبلیغات و نمایشگاه‌ها، هیچ یک  از روابط عمومی‌های گروه الف موفق به کسب امتیاز لازم نشدند.

در بخش برترین برترین‌ها، رتبه اول برترین‌ها در گروه ج با کسب ۲۹۷ امتیاز به روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان و رتبه دوم برترین‌ها در گروه ج با کسب ۲۸۱ امتیاز به روابط عمومی بندر امام خمینی تعلق گرفت
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.