| کد خبر: 89129 |

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها: روابط عمومی تاثیرگذار و تصمیم‌ساز است

تین‌نیوز | مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز روابط‌عمومی گفت: امروز روابط‌عمومی به‌عنوان يک مرکز تصميم‌ساز سعي مي‌کند در کنار مدیریت شرکت قرار گرفته و با رصد مناسب اتفاقات نقش مشاور را ايفا کند و این اتفاق ناشی از عصاره همکاری تمامی کارکنان روابط عمومی و مرهون نگاه تاثیرگذار مجموعه شرکت فرودگاه‌ها نسبت به روابط عمومی‌ است.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه و روز روابط‌عمومی نشستی با حضور سید احمد مومنی‌رخ، عضو هیات مدیره و راهبرعملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها، یدالله آقائی صائم مدیر روابط‌عمومی و جمعی از مسئولان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

آقائی صائم در این نشست با بیان اینکه روابط‌عمومی نقش هادی، مشاور و پیش‌بینی‌کننده را در شرکت برعهده دارد و امروزه نقش و تاثیر روابط‌عمومی‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست،‌ گفت: روابط‌عمومی در سازمان‌ها برای مدیران نقش تعریف می‌کند و ما همیشه در تلاش هستیم به‌عنوان روابط‌عمومی تاثیرگذار و تصمیم‌ساز در کنار هیات مدیره نقش ایفا کنیم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه اگر مشارکت کاری داشته باشیم و مانند یک خانواده باشیم از این وضعیت بهره خواهیم برد، یادآور شد: یکی از برنامه‌های مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اداره فرودگاه‌ها در قالب شرکت فرودگاهی است که در گام نخست چند فرودگاه به شکل شرکت مجازی درآمده و به زودی گام‌‌های بعدی برداشته می شود.

وی تاکید کرد: همه همکاران روابط‌عمومی در فرودگاه‌های سراسر کشور باید نقش تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را ایفا کنند و نسبت به شرایط فرودگاه‌ها اشراف داشته باشند و هرگز در جریان‌های فرودگاهی خود را کنار نکشند و حس با هم بودن را تعقیب کنند.
به گفته آقائی صائم، پرتال روابط عمومی این شرکت فراتر از یک پرتال سازمانی عمل کرده و اینک با وجود انبوه اخبار به سمتی پیش می‌رود که امیدواریم در آینده بتوانیم به‌عنوان یک پایگاه خبری آن را مطرح کنیم.

وی افزود: همچنین با همکاری یکدیگر باید برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبرسازی کنیم و موج خبری ایجاد کرده و سرعت کار را افزایش دهیم تا نقش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را به بهترین شکل نمایش دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.