| کد خبر: 162959 |

موافق استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی/7

◄ برخی به نمایندگان پیامک داده‌اند که به آخوندی رای اعتماد دهید

وی با اعلام سندی مبنی بر اینکه سخنگوی سابق وزارت امور خارجه از آقای آخوندی برای تعدادی از قضات کشور درخواست مسکن کرده بود، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی می‌ماند و کلی سوانح هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی.

تین نیوز

برخی به نمایندگان مجلس پیامک داده‌اند به وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد بدهید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، احمد امیرآبادی که موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی بود در صحن علنی مجلس عنوان کرد: در سانحه‌های اخیر هواپیمای تهران-یاسوج 66 مسافر و خدمه نیز جان خود را از دست دادند و بسیاری از خانواده‌ها داغ‌دار شدند.

وی افزود: درست نیست که هر زمان هواپیمایی سقوط کند بگوییم مقصر خلبان است و یا اینکه کشتی غرق شود بگوییم دلیل حادثه ناوبر کشتی است.

امیرآبادی با بیان اینکه آقای آخوندی عنوان کردند که در سانحه ریلی تعداد زیادی از مسئولان استعفا کرده‌اند، ابراز کرد: در سانحه قطار مسئولانی که استعفا داده بودند مجدداً در جاهای دیگر و در سمت‌های بالاتری منصوب شدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بنده اسناد بیشتری از اقای آخوندی داشتم اما عنوان کردن آن در شرایط کنونی فایده‌ای نخواهد داشت و فضای مجلس به سمت دیگری حرکت کرده است، خاطرنشان کرد: برخی به نمایندگان مجلس پیامک داده‌اند به وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد بدهید.

وی با اعلام سندی مبنی بر اینکه جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه از آقای آخوندی برای تعدادی از قضات کشور درخواست مسکن کرده بود، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی می‌ماند و کلی سوانح هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.