| کد خبر: 162933 |

موافق استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی/2

◄ ویلای لواسان شما از میلگردهای ساختمان مجلس ساخته شده است

شما باید در برابر خانواده‌های جانباختگان حادثه قطار، کشته‌شدگان جاده‌ای و سقوط هواپیماها و داغ‌دیدگان زلزله‌زده سرپل ذهاب که بسیاری از آنها اکنون در چادر زندگی می‌کنند پاسخگو می‌بودید.

تین نیوز

نماینده موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم عدالت می‌خواهند گفت: سال 95 بدترین آمار 15 ساله اخیر در تولید مسکن بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، نادر قاضی‌پور به عنوان موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس گفت: امروز مردم شاهد و ناظر ما هستند که برای سومین بار وزیر راه و شهرسازی را استیضاح میکنیم.

وی عنوان کرد: بحث شرکت‌های بی‌شمار، حضور شرکای شما، حلال و حرام کردن و ساخت ویلای لواسانات با میلگردهای ساختمان مجلس، آیا کار درستی است؟

او با بیان اینکه مگر بیت‌المال ارث پدر شما است؟ عنوان کرد: رانت‌خواری، خرج کردن در مقاصد شوم و سفرهای خارجی کار درستی است؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه روزی که مدیران خوی کاخ‌نشینی پیدا کنند، فاتحه کشور را باید خواند، ابراز کرد: ملت عدالت می‌خواهند؛ همین خوی اشرافی‌گری شما باعث شده که تولید خارجی را به داخلی ترجیح بدهید و در راستای آن بسیاری از کارگران بیکار شدند و تولید ملی فلج شد.

قاضی‌پور، خاطرنشان کرد: شما باید در برابر خانواده‌های جانباختگان حادثه قطار، کشته‌شدگان جاده‌ای و سقوط هواپیماها و داغ‌دیدگان زلزله‌زده سرپل ذهاب که بسیاری از آنها اکنون در چادر زندگی می‌کنند پاسخگو می‌بودید.

او خطاب به آخوندی گفت: کارنامه جاده‌ای شما و وزرات راه و شهرسازی به خون آلوده است.

قاضی‌پور تصریح کرد: نمایندگان مردم امروز شما باید فارغ از مسائل سیاسی اجازه اداره کار به آخوندی را ندهید.

نماینده مردم ارومیه، ادامه داد: شما حدود 5 سال است که مسکن مهر را همین‌گونه نگه داشته‌اید و در عرض این چند سال هنوز آجری به روی آجری نگذاشته‌اید. شما اعلام کردید که هر سال 600 هزار واحد مسکونی افتتاح خواهم کرد اما این اتفاق انجام نگرفت.

قاضی‌پور، تاکید کرد: سال 95 بدترین آمار 15 ساله اخیر در تولید مسکن بود. آقای آخوندی شما به دلیل عدم کفایت صلاحیت ادامه کار را ندارید و بنده از استیضاح شما حمایت میکنم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.