| کد خبر: 162762 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ استیضاح آخوندی شوک بزرگی به مدیریت سفرهای نوروزی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، استیضاح آخوندی در شرایط فعلی را شوک بزرگی به حوزه سفرهای نوروزی و حوزه حمل‌ونقل دانست.

تین نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، استیضاح آخوندی در شرایط فعلی را شوک بزرگی به حوزه سفرهای نوروزی  و حوزه حمل‌ونقل دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، هاجر چنارانی با اشاره به این‌که، بی‌مهری‌های زیادی از سوی دولت به بخش راه و وزارت راه و شهرسازی شده است، اظهار کرد: علیرغم وجود محدودیت‌های بودجه‌ای اما، وزارت راه و شهرسازی در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در زمینه ساخت و مرمت راه‌های روستایی و جاده‌ها به انجام  رسانده است.

وی با تاکید بر ضرورت کاستن از نگرانی‌ها در حوزه حمل‌ونقل در روزهای پایانی سال تصریح کرد: تیم آقای آخوندی همواره در پاسخگویی به سوالات مجلس را همراهی کرده و قطعاً استیضاح وی در شرایط فعلی شوک بزرگی است که بر بدنه حمل‌ونقل کشور وارد خواهد شد که شاید جبران آن میسر نباشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان این‌که «انتخاب سرپرست برای ایام حساسی مانند سفرهای نوروزی به صلاح ایمنی و سلامت مردم نیست»، افزود: این کار تنها به تشدید بحران در ایام تعطیلات نوروز دامن می‌زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: البته مشکلات زیادی در حوزه راه و مسکن وجود دارد که قطعاً وزیر راه باید پاسخگوی آن باشد اما این کار باید در فضایی آرام و با توجه به کار کارشناسی انجام شود، زمان آن نیز بایستی کاملا مدیریت شده انتخاب شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.