| کد خبر: 162756 |

یک نماینده مجلس عنوان کرد

◄ خرید هواپیما با وجود کسری بودجه توان آخوندی را نشان می‌دهد

باید دانست آخوندی یکی از وزیرانی است که در حیطه کاری خود برند محسوب می‌شود و این تنها به دلیل تخصص و توانی است که در عملکرد وی دیده شده است.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تاثربرانگیز توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهرداد بائوج‌لاهوتی با ابراز تاسف از حادثه اخیر برخورد هواپیمای ATR با کوه در شهر یاسوج، اظهار کرد: در شرایط فعلی و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، استیضاح سه وزیر، آن هم به طور همزمان قطعاً به صلاح کشور نیست.

وی  تصریح کرد: منتقدان حادثه اخیر هواپیمائی آسمان به این سوال پاسخ دهند که وزیر راه برای تجهیز هواپیمائی کشور چه کاری می‌توانست انجام دهد که در چند سال اخیر نکرده است؟ سن هواپیماهای کشور بالا است و بودجه وزارت راه و شهرسازی نیز بیش از این اجازه خرید هواپیما را نمی‌دهد.

نماینده مردم مردم لنگرود در مجلس، با تاکید بر این‌که هواپیمای آسیب‌دیده متعلق به یکی از معتبرترین برندهای هواپیما در جهان است، گفت: آخوندی در سال‌های حضور خود در وزارت راه و شهرسازی در اولین فرصتی که پیدا کرد با چند کمپانی معتبر جهان اقدام به انعقاد قرارداد خرید هواپیما کرد.

وی با بیان این‌که «خرید هواپیما با وجود کسری بودجه توان آخوندی را نشان می‌دهد»، افزود: هجمه‌ای با این وسعت قطعاً به دور از انصاف است اما به‌طور حتم نمایندگان مردم جانب اعتدال را در سوال از وزیر راه پیشه خود خواهند کرد.

لاهوتی گماردن سرپرست در وزارت راه وشهرسازی را در ایامی که سفرها در بخش‌های هوائی، دریایی و زمینی به اوج خود می‌رسد را غیر اصولی دانست و خاطرنشان کرد: باید دانست آخوندی یکی از وزیرانی است که در حیطه کاری خود برند محسوب می‌شود و این تنها به دلیل تخصص و توانی است که در عملکرد وی دیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز این سومین بار است که وزیر راه و شهرسازی طی سه سال اخیر برای پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس حضور پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.