| کد خبر: 162725 |

عضو کمیسیون عمران عنوان کرد:

◄ نباید در استیضاح آخوندی شتاب‌زده عمل کرد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس عملکرد وزیر راه و شهرسازی را در صنعت هوایی با توجه به مشکلات اعتباری و روابط بین المللی دنیا با ایران را قابل دفاع دانست و گفت: ما بایستی فراموش نکنیم دنیای غرب با توجه به فشاری که به روی کشورهای دیگر می‌گذارد برای ما محدودیت ایجاد کرده و بخش عمده‌ای از این محدودیت‌ها درگیر صنعت هوایی است.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس عملکرد وزیر راه و شهرسازی را در صنعت هوایی با توجه به مشکلات اعتباری و روابط بین المللی دنیا با ایران را قابل دفاع دانست و گفت: نباید فراموش کنیم دنیای غرب با توجه به فشاری که به کشورهای دیگر می‌آورد برای ما محدودیت ایجاد کرده و بخش عمده‌ای از این محدودیت‌ها درگیر صنعت هوایی است.

سیدحسین افضلی در گفت‌وگو با تین‌نیوز استیضاح وزیر راه و شهرسازی با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز اوج سفرها درست ندانست و افزود: با توجه به مشخص نشدن علت حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج نباید شتاب‌زده عمل کرد و بایستی تا زمان اعلام دلیل اصلی این سانحه صبور بود؛ اما بایستی این را هم عرض کنم که مطرح کردن سؤال و پاسخ خواستن از وزیر راه و شهرسازی حق قانونی نمایندگان مجلس است.

وی افزود: در بحث هوایی بایستی بحث اعتبارات و شرایط تحریم را نسبت به عملکرد وزیر راه و شهرسازی مدنظر قرار داد؛ آقای آخوندی بعد از برجام عملکرد قابل دفاعی در حوزه حمل‌ونقل هوایی داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شیوه خرید هواپیما به صورت اجاره به شرط تملیک با توجه به مشکلات اعتباری اقدام خوبی از سوی وزیر راه و شهرسازی بود، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم دنیای غرب با توجه به فشاری که به روی کشورهای دیگر می‌گذارد برای ما محدودیت ایجاد کرده است و بخش عمده‌ای از این محدودیت‌ها درگیر صنعت هوایی است.

افضلی در پاسخ به این سؤال که آیا شما این استیضاح را سیاسی می‌دانید؟ بیان کرد: نباید این موضوع را به این شکل قضاوت کرد؛ با توجه به حادثه اخیر هوایی فضای جامعه کمی متشنج شد و تصمیمات در این فضا واقعیات را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از طرفی دیگر فضای جامعه نیازمند پاسخگویی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.