| کد خبر: 162123 |

یک عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ توضیحات مدیرعامل آسمان در کمیسیون عمران مبهم بود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که هفته گذشته مدیرعامل آسمان در جلسه کمیسیون عمران شرکت کرد، گفت: توضیحات ایشان در خصوص علت بروز این سانحه ابهامات را بیشتر کرد.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که هفته گذشته مدیرعامل آسمان در جلسه کمیسیون عمران شرکت کرد گفت: توضیحات ایشان در خصوص علت بروز این سانحه، ابهامات را بیشتر کرد.

فرج‌الله رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در پاسخ به این سؤال که چرا مجلس قبل از روش شدن دلیل اصلی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تلاش به استیضاح وزیر راه و شهرسازی دارد، عنوان کرد: تنها دلیل استیضاح وزیر راه و شهرسازی سقوط هواپیمای آسمان نبوده است.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: برخی از موارد مانند مسکن، بافت‌های فرسوده، بارش برف و مشکلات به وجود آمده در پی آن و برخی از عوامل دیگر که از گذشته تا به امروزه بود باعث شده که بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی مجدد کلید بخورد و تنها یکی از موضوعات این استیضاح سقوط هواپیمای تهران-یاسوج است.

رجبی بابیان اینکه جلسات بسیاری در راستای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در کمیسیون عمران مجلس برگزارشده است، خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور، علایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برخی از متخصصان صنعت هوایی در کمیسیون عمران برگزار شد و ابعاد این حادثه بررسی شد.

این عضو کمیسیون عمران در پاسخ به این سؤال که توضیحات مدیرعامل آسمان در خصوص علت این حادثه چه بود؟ بیان کرد: اظهارنظر ایشان مباحث را پیچیده‌تر کرد، ایشان از طرفی عنوان کردند هواپیما مشکل فنی نداشت و از طرف دیگر خلبان این هواپیما بسیار باتجربه بوده و در این مسیر بیش از 400 بار پرواز داشته است و توضیحات ایشان ابهامات بیشتری را به وجود آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.