| کد خبر: 161968 |

◄ استیضاح آخوندی، عجولانه است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده و دلیل واقعی این حادثه مشخص نشده است استیضاح وزیر راه عجولانه‌ای خواهد بود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده و دلیل واقعی این حادثه مشخص نشده است استیضاح وزیر راه و شهرسازی اقدام عجولانه‌ای خواهد بود.

سیدکمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز در پاسخ به این سؤال که چرا نمایندگان مجلس قبل از مشخص شدن علت اصلی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج شدیداً به دنبال استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند، بیان کرد: متأسفانه هر زمان که یک حادثه در کشور رخ می‌دهد افکار عمومی تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند اما نمایندگان مجلس به اعتقاد بنده بایستی ضمن مدیریت افکار عمومی باید به ریشه‌یابی و بررسی دقیق آن حادثه بپردازند و عکس‌العملی کاملاً متفاوت با افکار عمومی نسبت به موضوع داشته باشند.

وی افزود: اگر بر اساس فضای ایجادشده توسط افکار عمومی موضع‌گیری سریع و انفعالی انجام شود مسلماً نتیجه‌ی مناسبی در پی نخواهد داشت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه تا زمانی که هنوز جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده و دلیل واقعی این حادثه مشخص نشده است استیضاح وزیر راه عجولانه‌ خواهد بود، توضیح داد: حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بایستی ریشه‌یابی شود و بعد از مشخص شدن علت اصلی این حادثه ببینیم که به چه اندازه در این سقوط نیروی انسانی مقصر بوده است و به چه میزان این قصور متوجه وزیر راه و شهرسازی خواهد بود؛ اگر وزیر در این حادثه  مقصر بود  می‌توان نسبت به استیضاح وزیر اقدام کرد در غیر  این صورت این کار یک اقدام عجولانه خواهد بود.

شهریاری در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: به دلیل اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 20 امضاء واصل‌شده بنابراین هیات‌رئیسه آن را اعلام وصول کرده است و تا زمانی که این امضاها به زیر 10 نرسد  کمیسیون به آن ورود می‌کند و گزارش خود را درباره استیضاح وزیر به مجلس ارائه می‌دهد تا بر اساس آن نمایندگان در صحن مجلس تصمیم‌گیری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.