| کد خبر: 158017 |

انتقاد از ناهماهنگی میان پلیس راهور و کمیته اضطرار

تاسفانه فرماندهی و مدیریت واحدی برای مقابله با آلودگی هوا وجود ندارد و دستگاه ها وظایف خود را به صورت پراکنده و ناقص انجام می دهند.

تین نیوز

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: متاسفانه فرماندهی و مدیریت واحدی برای مقابله با آلودگی هوا وجود ندارد و دستگاه ها وظایف خود را به صورت پراکنده و ناقص انجام می دهند.

قاسم میرزایی نیکو  با انتقاد از ناهماهنگی میان پلیس راهور و کمیته اضطرار برای اجرای طرح زوج و فرد، گفت: در حالی که اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوای تهران مصوب کردند که طرح زوج و فرد از در منازل اجرا شود پلیس راهور باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه دستگاه ها همکاری لازم را برای بهبود وضعیت هوای پایتخت ندارند، تصریح کرد: متاسفانه فرماندهی و مدیریت واحدی برای مقابله با آلودگی هوا وجود ندارد و دستگاه ها وظایف خود را به صورت پراکنده و ناقص انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دستگاه های متولی آلودگی هوا در بهبود وضعیت هوای تهران بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: دستگاه ها باید در این زمینه به جمع بندی و هماهنگی واحدی برسند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: به طور حتم اگر فرماندهی واحد در پایتخت ایجاد شده و هماهنگی لازم میان دستگاه ها به وجود آید می توان با معضل آلودگی هوای پایتخت به راحتی مقابله کرد.

میرزایی نیکو با بیان اینکه تصمیمات در زمینه آلودگی هوا باید به طور کامل اجرایی شوند، تصریح کرد: متاسفانه استفاده از خودروهای تک سرنشین در حال افزایش است و این مساله نقش مهمی در افزایش آلودگی هوای پایتخت دارد.

براسا گزارش خبرگزاری خانه‌ملت عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: مهمترین راهکار برای جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین، فرهنگ سازی و گسترش حمل نقل عمومی است؛ طرح ترافیک به هیچ عنوان نباید فروخته شود اما متاسفانه به صورت بی رویه فروخته می شود به طور مثال 4 هزار طرح تنها برای ارگان خاصی فروخته شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.